Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Mitrič, Zbyněk
dc.date.accessioned 2010-07-17T05:08:21Z
dc.date.available 2010-07-17T05:08:21Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7696
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka. Rozhodování o komunikaci patří mezi nejsložitější a nejvýznamnější rozhodování firmy. Proto jsem se snažil tímto problémem zabývat a odhalit různá úskalí, která jsou s tímto pojmem spojena. V první části jsou na základě teoretických pramenů zpracovány poznatky o marketingové komunikaci a jejím využití v praxi. Druhá část je již zaměřena konkrétně na firmu Blažej Pálka, její vnitřní a vnější okolí a zejména je pak zhodnocen současný stav firemní marketingové komunikace. Na základě získaných údajů je vypracován projekt integrované marketingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 100 cs
dc.format.extent 5568368 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject polygrafie cs
dc.subject malý podnik cs
dc.subject integrated marketing communication en
dc.subject communication tools en
dc.subject printing trade en
dc.subject small business en
dc.title Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka cs
dc.title.alternative Project integrated marketing communication in firm Blažej Pálka en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hotař, Bronislav
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated This diploma thesis investigates the present state of marketing communication in the firm called Blažej Pálka. Decision making within communication is one of the most complicated and important part when making decisions. Therefore I have tried to deal with this problem and reveal some of the difficulties that are connected with this concept. The first part of the thesis is based on theoretical sources and it includes knowledge of marketing communication and its use in practice. The second part is concretely aimed at Blažej Pálka firm, its internal and external surroundings and particularly it is the present state of marketing communication of this company, which is evaluated here. On the basis of acquired information a project of integrated marketing communication was developed and analysed in view of costs and risks. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8303
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
mitrič_2008_dp.pdfBlocked 5.310Mb PDF View/Open
mitrič_2008_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
mitrič_2008_op.doc 1.077Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account