Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Mitrič, Zbyněk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T05:08:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T05:08:21Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7696
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka. Rozhodování o komunikaci patří mezi nejsložitější a nejvýznamnější rozhodování firmy. Proto jsem se snažil tímto problémem zabývat a odhalit různá úskalí, která jsou s tímto pojmem spojena. V první části jsou na základě teoretických pramenů zpracovány poznatky o marketingové komunikaci a jejím využití v praxi. Druhá část je již zaměřena konkrétně na firmu Blažej Pálka, její vnitřní a vnější okolí a zejména je pak zhodnocen současný stav firemní marketingové komunikace. Na základě získaných údajů je vypracován projekt integrované marketingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
100 |
cs |
dc.format.extent |
5568368 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
polygrafie
|
cs |
dc.subject |
malý podnik
|
cs |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
printing trade
|
en |
dc.subject |
small business
|
en |
dc.title |
Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka |
cs |
dc.title.alternative |
Project integrated marketing communication in firm Blažej Pálka |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hotař, Bronislav |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis investigates the present state of marketing communication in the firm called Blažej Pálka. Decision making within communication is one of the most complicated and important part when making decisions. Therefore I have tried to deal with this problem and reveal some of the difficulties that are connected with this concept. The first part of the thesis is based on theoretical sources and it includes knowledge of marketing communication and its use in practice. The second part is concretely aimed at Blažej Pálka firm, its internal and external surroundings and particularly it is the present state of marketing communication of this company, which is evaluated here. On the basis of acquired information a project of integrated marketing communication was developed and analysed in view of costs and risks. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8303
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account