dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Bartoníková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:54:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:31Z |
|
dc.date.issued |
2008-03-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7667
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá šikanou jako jedním ze sociálně patologických jevů na základní škole. Je věnována historii a teorii šikany, diagnostice, rozpoznávání a zvládání problému šikanování se zaměřením na prevenci a zjištění rozdílů v postojích dnešních žáků městské a venkovské základní školy k problematice šikany. |
cs |
dc.format |
83 s. |
cs |
dc.format.extent |
462477 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.03.2010 |
|
dc.subject |
Děti
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
problém
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
skupina
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
třída
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
Children
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
pathological phenomenon
|
en |
dc.subject |
problem
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
group
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
class
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.title |
Šikana jako jeden ze sociálně patologických jevů na základní škole |
cs |
dc.title.alternative |
The vexation as a one of social-pathologic phenomenon at an elementary school |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2008-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with a vexation as a one of social-pathologic phenomenon at an elementary school. This thesis follows a history of vexation and a vexation theory and it deals with problems of a diagnostic, recognition and a management of vexation relating to prevention and a location of vexation attitude differences among elementary schoolchildren in towns and in the country. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009156
|
|
dc.date.assigned |
2006-11-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |