dc.contributor.advisor |
Hájek, Oldřich
|
|
dc.contributor.author |
Hofmanová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:48:52Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:31Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7656
|
|
dc.description.abstract |
Jako téma mé bakalářské práce jsem si zvolila "Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína", tedy ve městě, ve kterém žiji a rovněž studuji. Cílem této práce je nastínit situaci v jedné z oblastí, kterou se marketing měst a obcí zabývá a to cestovní ruch. Analyzovat současný stav cestovního ruchu ve městě Zlín, provést rešerši týkající se cestovního ruchu města Zlín. Na závěr bych zhodnotila tuto oblast marketingu měst a obcí a navrhla projekty na zlepšení cestovního ruchu ve městě. |
cs |
dc.format |
66 s. , 2 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1624983 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 23.05.2010 |
|
dc.subject |
Městský marketing
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
katalog projektů
|
cs |
dc.subject |
City marketing
|
en |
dc.subject |
tourist trade
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
catalog of projects
|
en |
dc.title |
Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing of the municipalities as factor of the regional development at the example of city Zlín |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Grebeníček, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2008-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
As a theme of my Bachelors thesis I chose "Marketing of city and communities as an element of regional developement for example, city of Zlin" so in the town where I live and also study. The aim of this thesis is outline the situation in one of area which city marketing does. And it's a tourist trade. I will analyse the present state of tourist trade in Zlin, make a retrieval relating to tourist trade in Zlin. And in the end of my work I would asses this area of city marketing and I would propose projects for improvement of tourist trade in town. |
en |
dc.description.department |
Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/122
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public sector administration and regional development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
9020
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-17 |
|
utb.result.grade |
C |
|