dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Kargl, Rudolf
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:28:53Z |
|
dc.date.available |
2013-04-25T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7605
|
|
dc.description.abstract |
S pojmem Internet se dnes setkáváme na každém kroku, protože jde o bezesporu nejrychleji se vyvíjející informační médium. Počet počítačů připojovaných k Internetu exponenciálně narůstá. Prostřednictvím Internetu je možné oslovit obrovské množství lidí, a proto toto médium dnes využívají téměř všichni, firmy i soukromé osoby. Dnes již začíná platit, koho nenajdete na internetu, jako by nebyl. Prezentace prostřednictvím Internetu již dlouho není módní záležitost, webové stránky se staly nedílnou součástí dobré firemní strategie. Každou firmu, která chce ve světě obchodu něco znamenat, najdete na Internetu. Pomocí internetových prezentací či aplikací lze nepřetržitě marketingově komunikovat s okolím o nejaktuálnější nabídce produktů a službách a zároveň intenzivně shromažďovat informace o potenciálních i současných zákaznících firmy. Zpracování údajů získaných prostřednictvím Internetu je nejlevnějším a nejrychlejším způsobem poznání zákazníka, určení jeho potřeb a reagování na jeho požadavky. |
cs |
dc.format |
106 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1690374 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013 |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
informační médium
|
cs |
dc.subject |
firemní strategie
|
cs |
dc.subject |
internetová prezentace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
information medium
|
en |
dc.subject |
firm strategy
|
en |
dc.subject |
internet presentation
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.title |
Webové stránky jako plnohodnotný nástroj marketingových komunikací |
cs |
dc.title.alternative |
Effective webpages as a full-valued tool of marketing communications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Váňa, Radek |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
We encounter the term Internet on everyday basis. Undoubtedly it is the fastest developing means of communication and information. The number of computers connecting to Internet increases constantly. By this medium one can address a wide range of people; therefore Internet has been used by almost everyone, by firms as much as individuals. It has become almost a rule nowadays that who can not be found on the Internet it is as if he did not exist. Internet presentation is no longer a matter of fashion; websites have become an indispensable part of a good firm strategy. Every firm that intends to succeed in the world of business figures on the Internet. With the help of Internet presentations or applications we are able to communicate continuously with our surroundings about the latest product offers and services, and at the same time gathering intensively information about current and potential clients. Data processing acquired through Internet is the least expensive and fastest way of getting to know a client, define his needs and respond to his demands. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7592
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|