Webové stránky jako plnohodnotný nástroj marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Webové stránky jako plnohodnotný nástroj marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Kargl, Rudolf
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:28:53Z
dc.date.available 2013-04-25T23:00:26Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7605
dc.description.abstract S pojmem Internet se dnes setkáváme na každém kroku, protože jde o bezesporu nejrychleji se vyvíjející informační médium. Počet počítačů připojovaných k Internetu exponenciálně narůstá. Prostřednictvím Internetu je možné oslovit obrovské množství lidí, a proto toto médium dnes využívají téměř všichni, firmy i soukromé osoby. Dnes již začíná platit, koho nenajdete na internetu, jako by nebyl. Prezentace prostřednictvím Internetu již dlouho není módní záležitost, webové stránky se staly nedílnou součástí dobré firemní strategie. Každou firmu, která chce ve světě obchodu něco znamenat, najdete na Internetu. Pomocí internetových prezentací či aplikací lze nepřetržitě marketingově komunikovat s okolím o nejaktuálnější nabídce produktů a službách a zároveň intenzivně shromažďovat informace o potenciálních i současných zákaznících firmy. Zpracování údajů získaných prostřednictvím Internetu je nejlevnějším a nejrychlejším způsobem poznání zákazníka, určení jeho potřeb a reagování na jeho požadavky. cs
dc.format 106 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1690374 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
dc.subject Internet cs
dc.subject informační médium cs
dc.subject firemní strategie cs
dc.subject internetová prezentace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject Internet en
dc.subject information medium en
dc.subject firm strategy en
dc.subject internet presentation en
dc.subject marketing communication en
dc.subject website en
dc.title Webové stránky jako plnohodnotný nástroj marketingových komunikací cs
dc.title.alternative Effective webpages as a full-valued tool of marketing communications en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Váňa, Radek
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated We encounter the term Internet on everyday basis. Undoubtedly it is the fastest developing means of communication and information. The number of computers connecting to Internet increases constantly. By this medium one can address a wide range of people; therefore Internet has been used by almost everyone, by firms as much as individuals. It has become almost a rule nowadays that who can not be found on the Internet it is as if he did not exist. Internet presentation is no longer a matter of fashion; websites have become an indispensable part of a good firm strategy. Every firm that intends to succeed in the world of business figures on the Internet. With the help of Internet presentations or applications we are able to communicate continuously with our surroundings about the latest product offers and services, and at the same time gathering intensively information about current and potential clients. Data processing acquired through Internet is the least expensive and fastest way of getting to know a client, define his needs and respond to his demands. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7592
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kargl_2008_dp.pdfBlocked 1.612Mb PDF View/Open
kargl_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
kargl_2008_op.doc 96Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account