dc.contributor.advisor |
Celá, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Spurná, Žaneta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:16:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T04:16:20Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7577
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám primární protidrogovou prevencí. Práce je členěna do dvou hlavních částí. První část, teoretická, je zpočátku věnována základní klasifikaci drog, protidrogové prevenci a jejím třem základním stupňům. Hlouběji se dále zabývá primární prevencí, jejími činiteli, úkoly a cíli. Druhá, praktická část, je založena na principu kvantitativní metodologie, jejíž nástrojem sběru dat je dotazník. Dotazníky byly realizovány s žáky 8. a 9. tříd ZŠ v Brumově - Bylnici. Cílem práce bylo zjistit, zda a nakolik jsou programy primární protidrogové prevence, jež se na školách uskutečňují, efektivní a to z pohledu informovanosti. |
cs |
dc.format |
52 s., 3 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
680165 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Drogy
|
cs |
dc.subject |
základní klasifikace drog
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
stupně prevence
|
cs |
dc.subject |
primární prevence
|
cs |
dc.subject |
Drugs
|
en |
dc.subject |
basic classification of drugs
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
levels of prevention
|
en |
dc.subject |
primary prevention
|
en |
dc.title |
Primární protidrogová prevence na ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Primary prevention of drugs on elementary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2008-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor's work is the primary drug prevention. This work is divided into two main parts. The first part, theoretical, is initially given to the basic information about drugs, drug prevention and its three fundamental levels. It is concentrates on primary prevention, its agents, tasks and objectives. Second, the practical part, is based on the principles of quantitative methodology. The data collection tool is a questionnaires. Qustionnaires were carried with pupils 8th and 9th Elementary school classes in Brumov - Bylnice. The goal was to determine whether and to what extent are the primary drug prevention programmes which take place in schools effective and in terms of awareness. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7897
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
protidrogová prevence
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
drug abuse prevention
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |