dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Sedláčková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:11:05Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7561
|
|
dc.description.abstract |
Cílem teto práce je zmapovat současné trendy ve využití identifikačních náramků spol. Precision Dynamics Corporation (PDC) ve světě a především v ČR. Teoretická část se vě-nuje zejména zařazení a využitelnosti identifikačních náramků z hlediska členění marke-tingových komunikací. Analytická část seznamuje s výsledky výzkumu, který byl realizo-vaný na základě sekundárních dat získaných ze zahraničí a zejména od lokálního výhradní-ho distributora identifikačních náramků spol. Identifikační systémy, s.r.o. Tato část přináší zajímavá srovnání situace v zahraničí a v ČR. Dále pak autor zmiňuje nové trendy v oblasti využití identifikačních náramků, které se již využívají v zahraničí a uvádí praktické mož-nosti využití, které by se dali v budoucnu aplikovat i na lokálním trhu v ČR. |
cs |
dc.format |
64 s., 0 s. |
cs |
dc.format.extent |
853276 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2038 |
|
dc.subject |
identifikační náramek
|
cs |
dc.subject |
VIP Band
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
HC
|
cs |
dc.subject |
zábava a volný čas
|
cs |
dc.subject |
Precision Dynamics Corporation
|
cs |
dc.subject |
Identifikační systémy
|
cs |
dc.subject |
s.r.o.
|
cs |
dc.subject |
reklamní potisk
|
cs |
dc.subject |
RFID
|
cs |
dc.subject |
čá-rové kódy
|
cs |
dc.subject |
sběr dat
|
cs |
dc.subject |
identification wristband
|
en |
dc.subject |
VIP Band
|
en |
dc.subject |
health care
|
en |
dc.subject |
HC
|
en |
dc.subject |
entertainment and leisure
|
en |
dc.subject |
Precision Dynamics Corporation
|
en |
dc.subject |
Identifikacni systemy
|
en |
dc.subject |
s.r.o.
|
en |
dc.subject |
advertising print
|
en |
dc.subject |
RFID
|
en |
dc.subject |
bar codes
|
en |
dc.subject |
data collection
|
en |
dc.title |
Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století |
cs |
dc.title.alternative |
Identification Wristband, Modern Advertising Medium for 21st Century |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to chart contemporary trends in the use of identification wristband from Precision Dynamics Corporation (PDC) worldwide and primarily in Czech Republic. Above all the theoretical part defines classification and usage of the identification wrist-bands from the point of view of the marketing communication segments. The analysis presents the results of the research, which was realized on secondary data from abroad and especially on data from local distributor Identifikacni systemy, s.r.o. This part brings interesting comparison of the abroad situation and the situation in the Czech Republic. Next, the author mentions several new trends from abroad how to use the identi-fication wristband and propose practical examples which can be use on the Czech local market in the future. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7518
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|