Metodika herecké práce a její využití před kamerou
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Binter, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Pondikas, Alexandr Konstantinos
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:05:54Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T04:05:54Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7554
|
|
dc.description.abstract |
Práce začíná popisem přípravy mladých adeptů herectví na budoucí povolání. Pokra-čuje analýzou správné mluvní techniky a neverbální komunikace. Dále se věnuje nejznámější herecké metodě. V poslední kapitole se pokouší vypíchnout podstatné rysy herecké tvorby použitelné pro práci před kamerou. |
cs |
dc.format |
38 s. |
cs |
dc.format.extent |
1866661 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
metoda
|
cs |
dc.subject |
metodika
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
umění
|
cs |
dc.subject |
herec
|
cs |
dc.subject |
mluva
|
cs |
dc.subject |
technika
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
method
|
en |
dc.subject |
methodics
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
art
|
en |
dc.subject |
actor
|
en |
dc.subject |
speech
|
en |
dc.subject |
technique
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Metodika herecké práce a její využití před kamerou |
cs |
dc.title.alternative |
Theoretical part: The Methodics Of Actor's Work And Their Usage In Moviemaking. Practical part: Screenwriter on the movie "Meeting" |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Párnický, Stanislav |
|
dc.date.accepted |
2008-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The study begins with a description of the preparation phase of young dramatic art novices to future career. It is followed by an analysis of proper speech techniques and non-verbal communication. Further on it focuses on the most popular dramatic method. The last chapter tries to point out to the main characteristics of acting used in moviemaking. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Audiovize |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Audiovision Arts |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
8252
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account