Motivace a její vliv na zvýšení výkonnosti firmy Kotrla a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace a její vliv na zvýšení výkonnosti firmy Kotrla a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Porvazník, Ján
dc.contributor.author Korytářová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:04:52Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7551
dc.description.abstract Cílem práce je identifikovat současný systém řízení lidských zdrojů, úroveň firemní kultury a míru jejího sdílení mezi zaměstnanci firmy Kotrla a.s. V návaznosti na zjištěná data pak navrhnout projekt motivace zaměstnanců, který by přispěl ke zvýšení výkonnosti firmy. Prioritním podkladem a zdrojem cenných informací pro navrhovaný projekt, se stala metoda dotazníkového šetření mezi zaměstnanci, jejímž hlavním smyslem bylo zjistit nejen motivační profil pracovníků, ale také jejich názory a postoje ve vztahu k zaměstnavateli. Samotný projekt se pak skládá ze dvou navrhnovaných programů (s hierarchickou provázaností) a to z programu zaměstnaneckých benefitů a z programu transformace firmy k tzv. novému vedení. cs
dc.format 90 s., 43 s. příloh cs
dc.format.extent 1775108 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 05.05.2038
dc.subject Produktivita práce cs
dc.subject průměrný evidenční počet pracovníků cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject klíčoví zaměstnanci cs
dc.subject linioví manažeři cs
dc.subject kafetérie cs
dc.subject kafetérie-light cs
dc.subject employee-friendly cs
dc.subject team-building cs
dc.subject vnitřní a vnější motivace cs
dc.subject stimulace cs
dc.subject stabilizace cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject oddanost cs
dc.subject péče o zaměstnance cs
dc.subject sdílení vize cs
dc.subject výkonnost cs
dc.subject motivační program cs
dc.subject úspora cs
dc.subject učící se firma cs
dc.subject transformace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject uznání cs
dc.subject benefit cs
dc.subject odměna cs
dc.subject fundamentální cs
dc.subject elementární cs
dc.subject A work's productivity en
dc.subject an average filling number of employees en
dc.subject corporate identity en
dc.subject the key employees en
dc.subject the line manageres en
dc.subject a cafeteria en
dc.subject a cafeteria-light en
dc.subject employee-friendly en
dc.subject team-building en
dc.subject an inner and outer motivation en
dc.subject an attachment en
dc.subject a care of employees en
dc.subject a sharing of the complany's vision en
dc.subject the motivation programme en
dc.subject an economy en
dc.subject a learning company en
dc.subject a conversion en
dc.subject a communication en
dc.subject an appreciation en
dc.subject benefit en
dc.subject fundamental en
dc.subject elementary en
dc.title Motivace a její vliv na zvýšení výkonnosti firmy Kotrla a.s. cs
dc.title.alternative The motivation and its influence on an increasing efficiency Kotrla, Inc. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pustějovská, Lucie
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.date.vskp-available 2038-05-05
dc.description.abstract-translated The main purpose of this project is to identificate the present human ressource management in Kotrla, Inc., the level of Corporate Identity and the measure its sharing by Kotrla's employees. In continuing of this data then suggest the project of employees's motivation, which will contribute to an increasing efficiency Kotrla, Inc. The primary foundation and main resource of the valuable information for the suggestion project, has become the method of an questionaire research between all employees, its main aim was to find out not only the employees's motivation, but also their opinions and attitude towards their employer. The project consists of the two programmes (with hierarchical connection), factually by the the programme of employees's benefits and by the programme of the conversion Kotrla, Inc. to the "new management" (leadership). en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8919
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
korytářová_2008_dp.pdfBlocked 1.692Mb PDF View/Open
korytářová_2008_vp.pdf 54.75Kb PDF View/Open
korytářová_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account