Komunikační strategie města

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie města

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Šopíková, Barbora
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:03:30Z
dc.date.available 2010-07-17T04:03:30Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7547
dc.description.abstract Za téma mé diplomové práce jsem si zvolila komunikační strategii města Otrokovice. Práci tvoří tři části. Teoretická část otevře problematiku marketingu veřejné správy, státní správy, občanské společnosti. Výzkum veřejného mínění, který jsem zjišťovala je v praktické části součástí mé diplomové práce. Je to tzv. směrnice k projektové části. Závěr potvrzuje hypotézu, že existuje velký potenciál v marketingovém uchopení celé komunikační strategie města. cs
dc.format 106 cs
dc.format.extent 740443 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject státní správa cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing en
dc.subject public administration en
dc.subject state administration en
dc.subject communication en
dc.title Komunikační strategie města cs
dc.title.alternative Communication strategy of the city of Otrokovice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated The theme of this diploma thesis is the communication strategy of the municipality in Otrokovice. The thesis is divided into three parts. The theoretical part discusses the marketing issue of public administration, state administration and civil society. In the analytical part the questionnaire concerning the level of service provided by the municipality to its citizens is examined. The questionnaire data form the basis of the future development of the municipality communication. It is so called directive to the project part. The aim of the analytical part is to describe the present condition of the municipality and its concrete marketing tools used for certain target groups.The conclusion confirms the hypothesis that a great marketing potential exists in the municipality communication strategy in Otrokovice. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7618
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
šopíková_2008_dp.pdfBlocked 723.0Kb PDF View/Open
šopíková_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
šopíková_2008_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account