Komunikační strategie města
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Šopíková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:03:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T04:03:30Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7547
|
|
dc.description.abstract |
Za téma mé diplomové práce jsem si zvolila komunikační strategii města Otrokovice. Práci tvoří tři části. Teoretická část otevře problematiku marketingu veřejné správy, státní správy, občanské společnosti. Výzkum veřejného mínění, který jsem zjišťovala je v praktické části součástí mé diplomové práce. Je to tzv. směrnice k projektové části. Závěr potvrzuje hypotézu, že existuje velký potenciál v marketingovém uchopení celé komunikační strategie města. |
cs |
dc.format |
106 |
cs |
dc.format.extent |
740443 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
státní správa
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
public administration
|
en |
dc.subject |
state administration
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie města |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of the city of Otrokovice |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this diploma thesis is the communication strategy of the municipality in Otrokovice. The thesis is divided into three parts. The theoretical part discusses the marketing issue of public administration, state administration and civil society. In the analytical part the questionnaire concerning the level of service provided by the municipality to its citizens is examined. The questionnaire data form the basis of the future development of the municipality communication. It is so called directive to the project part. The aim of the analytical part is to describe the present condition of the municipality and its concrete marketing tools used for certain target groups.The conclusion confirms the hypothesis that a great marketing potential exists in the municipality communication strategy in Otrokovice. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7618
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account