dc.contributor.advisor |
Vízdal, František
|
|
dc.contributor.author |
Prudilová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T03:36:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T03:36:06Z |
|
dc.date.issued |
2007-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7493
|
|
dc.description.abstract |
Uplatnění osobního příkladu při výchově dospívající mládeže. Tato práce se dělí na dvě části. První, teoretická, vysvětluje pojem volného času, výchovy, charakterizuje mládež a vliv volnočasových aktivit na formování osobnosti. Zdůrazňuje metodu osobního příkladu při výchově a jako volnočasovou aktivitu vyzdvihuje sport. Praktická část pak pomocí výzkumu formou dotazníku provádí komparaci z hlediska využití volného času sportující a nesportující mládeže a působení vlivu vzorů. |
cs |
dc.format |
54 s. |
cs |
dc.format.extent |
337244 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Volný čas
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
dc.subject |
dospívání
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
osobní příklad
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
Leisure time
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
free time activities
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
personal example
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.title |
Uplatnění metody osobního příkladu při výchově dospívající mládeže |
cs |
dc.title.alternative |
Using the method of personal example in education of young people |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2008-01-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Using the method of personal example in education of young people. This work is divided into two parts. The first, theoretical, explains a conception of free time, education, characterizes youth and the influence of free time activites over formation of personality. Emphasizes the method of personal example in education and stresses sports as a free time activity. Practical part then by the help of research, in a form of questionnaire, does a comparation in aspects of usage of free time between young people who sport and by those who don't and infuence of models on them. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1006843
|
|
dc.date.assigned |
2006-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|