dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Dvorská, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T03:35:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T03:35:58Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7492
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se v teoretické i praktické rovině zabývá metodami a principy Public relations, které používá výrobní společnost nejen při náboru zaměstnanců, ale také při budování dobrého jména značky. Dále definuje rozdíly mezi klasickými nástroji náborové kampaně a PR aktivitami, jejich výhody a nevýhody. Externí komunikace a metodika práce s médii je detailně rozpracována. Práce analyzuje podstatu interní komunikace ve výrobní společnosti, její úlohy, důležitost, nástroje, cíle, cílové skupiny a následky nefungující interní komunikace. Součástí práce je taktéž průzkum spokojenosti jedné ze skupin zaměstnanců konkrétní výrobní společnosti, jehož výsledky by měly potvrdit vysokou důležitost kvalitní interní komunikace pro spokojenost zaměstnanců a pozitivní vnímání zaměstnavatele. Postoje a názory stávajících zaměstnanců mohou být užitečné jak pro strategii interní komunikace, tak pro návrh strategie komunikace externí užívané mimo jiné při náboru nových zaměstnanců. |
cs |
dc.format |
57 s., 2 s. tabulky přílohy |
cs |
dc.format.extent |
2450340 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
externí komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
výrobní společnost
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
external communication
|
en |
dc.subject |
marketing commu-nication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
manufacturing company
|
en |
dc.title |
PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
PR communication of manufacturing company during the recruitment and internal communicatin strategy of manufacturing company. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis, in theoretical and practical level, deal with methods and principles of Public Relations, used at the manufacturing companies for hiring of new employees and for good image of brand as well. Further, define differences between classic tools of recruitment and PR activities, its benefits and disadvantages. External communication and methodic management with media is detailed described. This work analysis fundamental of intern communication in manufacturing companies, its task, importance, tools, aims, targets groups and consequences of functionless internal communication. Part of works is research of employees group of concrete company, with results, which should confirm high importance of the best intern communication for employee satisfaction and positive perception of employer. Work attitudes of current employees, can bring great value for intern communication strategy, as well as for proposal of external, used for new employee's recruitment. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7501
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|