PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Dvorská, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-17T03:35:58Z
dc.date.available 2010-07-17T03:35:58Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7492
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se v teoretické i praktické rovině zabývá metodami a principy Public relations, které používá výrobní společnost nejen při náboru zaměstnanců, ale také při budování dobrého jména značky. Dále definuje rozdíly mezi klasickými nástroji náborové kampaně a PR aktivitami, jejich výhody a nevýhody. Externí komunikace a metodika práce s médii je detailně rozpracována. Práce analyzuje podstatu interní komunikace ve výrobní společnosti, její úlohy, důležitost, nástroje, cíle, cílové skupiny a následky nefungující interní komunikace. Součástí práce je taktéž průzkum spokojenosti jedné ze skupin zaměstnanců konkrétní výrobní společnosti, jehož výsledky by měly potvrdit vysokou důležitost kvalitní interní komunikace pro spokojenost zaměstnanců a pozitivní vnímání zaměstnavatele. Postoje a názory stávajících zaměstnanců mohou být užitečné jak pro strategii interní komunikace, tak pro návrh strategie komunikace externí užívané mimo jiné při náboru nových zaměstnanců. cs
dc.format 57 s., 2 s. tabulky přílohy cs
dc.format.extent 2450340 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject externí komunikace cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject výrobní společnost cs
dc.subject public relations en
dc.subject internal communication en
dc.subject external communication en
dc.subject marketing commu-nication en
dc.subject communication mix en
dc.subject manufacturing company en
dc.title PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace cs
dc.title.alternative PR communication of manufacturing company during the recruitment and internal communicatin strategy of manufacturing company. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis, in theoretical and practical level, deal with methods and principles of Public Relations, used at the manufacturing companies for hiring of new employees and for good image of brand as well. Further, define differences between classic tools of recruitment and PR activities, its benefits and disadvantages. External communication and methodic management with media is detailed described. This work analysis fundamental of intern communication in manufacturing companies, its task, importance, tools, aims, targets groups and consequences of functionless internal communication. Part of works is research of employees group of concrete company, with results, which should confirm high importance of the best intern communication for employee satisfaction and positive perception of employer. Work attitudes of current employees, can bring great value for intern communication strategy, as well as for proposal of external, used for new employee's recruitment. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7501
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
dvorská_2008_bp.pdf 2.336Mb PDF View/Open
dvorská_2008_vp.doc 62Kb Microsoft Word View/Open
dvorská_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account