Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Plšek, Radoslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T03:33:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:30Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7487
|
|
dc.description.abstract |
V úvodní části je obsažena rešerše odborné literatury, která je zaměřená především na tvorbu účinné reklamy, nástroje a vlivy, které ji ovlivňují. V další části je obsažena regulace reklamy v ČR a její zákonná omezení. V praktické části se zabývám tvorbou databázového programu ke třídění reklam masmédií a následným členěním konkrétních spotů do jednotlivých kategorií. Na závěr jsem vytvořil redukovaný soubor této databáze, který obsahuje pouze výběr některých reklam. |
cs |
dc.format |
58 s. |
cs |
dc.format.extent |
964782 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009 |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
Reklamní soubor
|
cs |
dc.subject |
Databáze
|
cs |
dc.subject |
Apel
|
cs |
dc.subject |
Reklamní média
|
cs |
dc.subject |
Televize
|
cs |
dc.subject |
Advertisement
|
en |
dc.subject |
Advertising set
|
en |
dc.subject |
Database
|
en |
dc.subject |
Appeal
|
en |
dc.subject |
Advertising medium
|
en |
dc.subject |
Television
|
en |
dc.title |
Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií |
cs |
dc.title.alternative |
CREATION AND USING OF SYSTEM DATABASE TO SORTING OF ADVERTISMENTS |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tureček, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2008-01-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
In introductory part is included backround research that is aimed mainly on creation of effective advertisement, tools and clouts that influence it. The next part includes regulation of advertisement in Czech Republik and its legal measures. In a practital part I deal with creation of database programme to selecting advertisements and segmentation of particular advertising sets into specific category. At the end I created reduced set of this database that includes only selection of some advertisments. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7396
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account