Způsoby a možnosti tvorby neinteraktivních scén v počítačových hrách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Binter, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Volf, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T03:33:08Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T03:33:08Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7484
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je shrnutí způsobů a možností tvorby neinteraktivních počítačových her. Práce je rozdělena na tři základní oblasti. První mapuje historii a dělení neinteraktivních scén, v druhé části je pak práce zaměřena na teorii návrhu scén a v třetí části práce popisuje techniky a praxi tvorby neinteraktivních scén. |
cs |
dc.format |
48 s. |
cs |
dc.format.extent |
2907213 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
počítačová hra
|
cs |
dc.subject |
neinteraktivní scéna
|
cs |
dc.subject |
3D
|
cs |
dc.subject |
počítačová grafika
|
cs |
dc.subject |
počítačová animace
|
cs |
dc.subject |
herní design
|
cs |
dc.subject |
computer game
|
en |
dc.subject |
non-interactive scene
|
en |
dc.subject |
3D
|
en |
dc.subject |
computer graphics
|
en |
dc.subject |
computer animation
|
en |
dc.subject |
game design
|
en |
dc.title |
Způsoby a možnosti tvorby neinteraktivních scén v počítačových hrách |
cs |
dc.title.alternative |
Methods and possibilities in the creation of non-interactive scenes in computer games |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Živocký, Jan |
|
dc.date.accepted |
2008-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the summary of methods and possibilities in the creation of non-interactive scenes in computer games. The study is divided into three parts. The first one concentrates on history and dividing of non-interactive scenes. The second part of this thesis is focused on the theory of scene's design and third part describes the techniques and practice of non-interactive scenes creation. |
en |
dc.description.department |
Ústav produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/127
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
8179
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account