Způsoby a možnosti tvorby neinteraktivních scén v počítačových hrách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Způsoby a možnosti tvorby neinteraktivních scén v počítačových hrách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Binter, Tomáš
dc.contributor.author Volf, Radek
dc.date.accessioned 2010-07-17T03:33:08Z
dc.date.available 2010-07-17T03:33:08Z
dc.date.issued 2008-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7484
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je shrnutí způsobů a možností tvorby neinteraktivních počítačových her. Práce je rozdělena na tři základní oblasti. První mapuje historii a dělení neinteraktivních scén, v druhé části je pak práce zaměřena na teorii návrhu scén a v třetí části práce popisuje techniky a praxi tvorby neinteraktivních scén. cs
dc.format 48 s. cs
dc.format.extent 2907213 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject počítačová hra cs
dc.subject neinteraktivní scéna cs
dc.subject 3D cs
dc.subject počítačová grafika cs
dc.subject počítačová animace cs
dc.subject herní design cs
dc.subject computer game en
dc.subject non-interactive scene en
dc.subject 3D en
dc.subject computer graphics en
dc.subject computer animation en
dc.subject game design en
dc.title Způsoby a možnosti tvorby neinteraktivních scén v počítačových hrách cs
dc.title.alternative Methods and possibilities in the creation of non-interactive scenes in computer games en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Živocký, Jan
dc.date.accepted 2008-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the summary of methods and possibilities in the creation of non-interactive scenes in computer games. The study is divided into three parts. The first one concentrates on history and dividing of non-interactive scenes. The second part of this thesis is focused on the theory of scene's design and third part describes the techniques and practice of non-interactive scenes creation. en
dc.description.department Ústav produktového designu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/127 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 8179
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
volf_2008_bp.pdf 2.772Mb PDF View/Open
volf_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
volf_2008_op.doc 83.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account