Teaching receptive skills

DSpace Repository

Language: English čeština 

Teaching receptive skills

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skořepová, Tereza
dc.contributor.author Čechová, Tereza
dc.date.accessioned 2010-07-17T03:30:36Z
dc.date.available 2010-07-17T03:30:36Z
dc.date.issued 2008-05-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7476
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje současným výukovým metodám a strategiím výuky čtení a poslechu v anglickém jazyce. Teoretická čast, ve které je mimo jiné zmíněn i průřez historií výuky anglického jazyka, se především věnuje charakteristice výukových metod čtení a poslechu využívaných v současné době. Praktická část, která je zpracována na základě zúčastněného pozorování na jazykové škole LINGUA a Gymnázium Zlín, náměstí T. G. Masaryka, podrobně analyzuje průběh výuky čtení a poslechu v anglickém jazyce. Popis jednotlivých hodin výchází z poznatků teoretické části. Jednotlivé vyučovací hodiny jsou zaznamenány na CD, která jsou součástí příloh této práce. cs
dc.format 48 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1995606 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject metoda cs
dc.subject strategie cs
dc.subject výuka cs
dc.subject čtení cs
dc.subject poslech cs
dc.subject pozorování cs
dc.subject method en
dc.subject strategy en
dc.subject teaching en
dc.subject reading en
dc.subject listening en
dc.subject observation en
dc.title Teaching receptive skills cs
dc.title.alternative Teaching receptive skills en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Barbora
dc.date.accepted 2008-06-16
dc.description.abstract-translated The present Bachelor Thesis is dealing with current methods and strategies used for teaching receptive skills. The theoretical part containing a brief description of the history of teaching English is focusing its attention mainly on the characteristics of teaching methods of reading and listening at the present time. The analytical part analyzes the process of teaching reading and listening, according to the observation at the language school LINGUA and at Gymnázium Zlín, náměstí T. G. Masaryka. The description is based on the findings as mentioned in the theoretical part. The individual lessons have been recorded on a CD attached to the present thesis. en
dc.description.department Ústav jazyků cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/99 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 8495
dc.date.assigned 2008-01-29
utb.result.grade B
local.subject výuka jazyků cs
local.subject angličtina cs
local.subject poslech (lingvistika) cs
local.subject language teaching and learning en
local.subject English language en
local.subject listening en


Files in this item

Files Size Format View
čechová_2008_bp.pdfBlocked 1.903Mb PDF View/Open
čechová_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
čechová_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account