dc.contributor.advisor |
Kratochvíl, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Mikešová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T03:19:09Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T03:19:09Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7458
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se opírá o teoretické poznatky z marketingového výzkumu se zaměřením na výzkum spokojenosti zákazníků. V teoretické části se zabývám teorií marketingového výzkumu, jeho jednotlivými částmi, jednotlivými metodami výzkumu a technikami šetření, které jsem pak následně využila v praktické části. Důležitou částí této bakalářské práce je dotazníkové šetření, které jsem zpracovala pro firmu Emos, spol. s.r.o. a následně ho pak vyhodnotila. Oblast, na kterou bylo dotazníkové šetření zaměřeno, byla spokojenost zákazníků této firmy s výrobky, které tato firma nabízí a také s přístupem zaměstnanců firmy. |
cs |
dc.format |
52 s., 3 s. dotazníková příloh |
cs |
dc.format.extent |
450560 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
anketa
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
experiment
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
pozorování
|
cs |
dc.subject |
panel
|
cs |
dc.subject |
konjunkturní testy
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
public inquiry
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
experiment
|
en |
dc.subject |
conversation
|
en |
dc.subject |
observation
|
en |
dc.subject |
panel
|
en |
dc.subject |
boom tests
|
en |
dc.title |
Průzkum spokojenosti zákazníků firmy EMOS, spol. s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The research of the customer's contetn of the firm EMOS, spol. s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2008-01-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This baccalaureate is based on theoretical knowledges from marketing research with sight on the research of the customer's content. In the theoretical part I consider the theory of the marketing research, the particular parts of the marketing research, the particular methods of the research and the techniques of the investigation which I used in the practically part. The important part of this baccalaureat is questionnaire which I processed for the firm EMOS and then I assessed it. The questionnaire was aimed at the customer's content with the products of firm and also with the access of employees to customers. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7390
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
E |
|