Průzkum spokojenosti zákazníků firmy EMOS, spol. s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Průzkum spokojenosti zákazníků firmy EMOS, spol. s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kratochvíl, Pavel
dc.contributor.author Mikešová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-17T03:19:09Z
dc.date.available 2010-07-17T03:19:09Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7458
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se opírá o teoretické poznatky z marketingového výzkumu se zaměřením na výzkum spokojenosti zákazníků. V teoretické části se zabývám teorií marketingového výzkumu, jeho jednotlivými částmi, jednotlivými metodami výzkumu a technikami šetření, které jsem pak následně využila v praktické části. Důležitou částí této bakalářské práce je dotazníkové šetření, které jsem zpracovala pro firmu Emos, spol. s.r.o. a následně ho pak vyhodnotila. Oblast, na kterou bylo dotazníkové šetření zaměřeno, byla spokojenost zákazníků této firmy s výrobky, které tato firma nabízí a také s přístupem zaměstnanců firmy. cs
dc.format 52 s., 3 s. dotazníková příloh cs
dc.format.extent 450560 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject anketa cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject experiment cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject pozorování cs
dc.subject panel cs
dc.subject konjunkturní testy cs
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing plan en
dc.subject public inquiry en
dc.subject questionnaire en
dc.subject experiment en
dc.subject conversation en
dc.subject observation en
dc.subject panel en
dc.subject boom tests en
dc.title Průzkum spokojenosti zákazníků firmy EMOS, spol. s.r.o. cs
dc.title.alternative The research of the customer's contetn of the firm EMOS, spol. s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2008-01-16
dc.description.abstract-translated This baccalaureate is based on theoretical knowledges from marketing research with sight on the research of the customer's content. In the theoretical part I consider the theory of the marketing research, the particular parts of the marketing research, the particular methods of the research and the techniques of the investigation which I used in the practically part. The important part of this baccalaureat is questionnaire which I processed for the firm EMOS and then I assessed it. The questionnaire was aimed at the customer's content with the products of firm and also with the access of employees to customers. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7390
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
mikešová_2008_bp.pdf 440Kb PDF View/Open
mikešová_2008_vp.doc 275.5Kb Microsoft Word View/Open
mikešová_2008_op.doc 33Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account