Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Friedl, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Matys, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T03:12:29Z |
|
dc.date.issued |
2008-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7436
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingového plánu společnosti CeramTec s.r.o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. Druhá praktická část je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou na začátku stanoveny marketingové cíle a je navržen způsob jeho dosažení v marketingových strategiích a akčních programech. V závěru práce je uveden návrh na kontrolu navrženého plánu a projekt je podroben nákladové a rizikové analýze, včetně uvedení možných přínosů pro sledovanou společnost. |
cs |
dc.format |
82 |
cs |
dc.format.extent |
554082 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2038 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of the marketing plan of the company Ceram Tec s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2008-09-08 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-08-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma work is aimed marketing plan project formation of company CeramTec inc. In first section is teoretic knowledge about marketing, marketing planning and marketing plan formation gatheredand. Second, practical section is devided on situation analysis and the project. Situation anylysis is aimed at finding and evaluation of all doman and facts, which could affect composition and succesfulll plan realisation. In project part are marketings goals assigned and the method of its achivement is designed in marketing strategies and action programes. In conclusion is introduced concept of designed plan control and projest is remited to costand risk analysis including introduction of possible benefits for watchet company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8299
|
|
dc.date.assigned |
2008-06-16 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account