Výchova a vzdělávání dětí v období předškolního a mladšího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T14:06:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T14:06:55Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/741
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na vývojové poruchy dětí předškolního a mladšího školního věku. Cílem bylo vysvětlit jejich příčiny a případné následky, kterými se mohou tyto poruchy projevit a zvýraznit úlohu rodiny, rodinné výchovy a školy při výchově dětí. Práce se dále zabývá chybami, kterých se rodiče a vychovatelé dopouštějí a které mají určující význam při formování osobnosti mladého člověka a jeho mravní vývoj. |
cs |
dc.format |
80 s. |
cs |
dc.format.extent |
596727 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Výchovné problémy
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
mladší školní věk
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
rodinná výchova
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
následky
|
cs |
dc.subject |
Education problems
|
en |
dc.subject |
preschool
|
en |
dc.subject |
younger school age
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
family education
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
conseguences
|
en |
dc.title |
Výchova a vzdělávání dětí v období předškolního a mladšího školního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Education and upbringing of children it the pre-school and school stages |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řehoř, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2006-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is aimed at the disordersin the development of preschool younger school age children. The objective was to explain thein causes and possible conseguences bz which these disorders can be appear and to stress the role of the familz, familz education and the role of the school during children education. Further objective was to determine the mistakes which we as parents and schoolmasters are making and which have decisive significance duringthe form of the personalitz of young people and their moral development. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
2326
|
|
dc.date.assigned |
2004-12-17 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
vývojové poruchy
|
cs |
local.subject |
developmental disorders
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account