dc.contributor.advisor |
Masaříková, Marie
|
|
dc.contributor.author |
Heřmánková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T02:52:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T02:52:21Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7379
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační strategii Magistrátu města Zlín, jakým způsobem komunikuje s vybranými cílovými skupinami (občany či médii), jak probíhá komunikace uvnitř organizace, tzn. se zaměstnanci. Výsledným cílem práce je navržení možných opatření ke zlepšení interní komunikace magistrátu. Teoretická část se zabývá komunikační strategií obecně, vysvětluje pojem Public Relations, popisuje cílové skupiny a komunikaci s nimi, a to jakých nástrojů lze ke komunikaci využít. Praktická část uvádí teoretické poznatky do praxe a popisuje, jak probíhá komunikace Magistrátu města Zlína uvnitř i navenek. |
cs |
dc.format |
70 s., 1s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3149746 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
magistrát
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
odbor
|
cs |
dc.subject |
oddělení
|
cs |
dc.subject |
občan
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanec
|
cs |
dc.subject |
municipal authorities
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
department
|
en |
dc.subject |
detachement
|
en |
dc.subject |
inhabitant
|
en |
dc.subject |
employee
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Magistrátu města Zlína |
cs |
dc.title.alternative |
Communication policy of Municipal authorities of Zlín |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2008-01-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor work is targeting the communication policy of Municipal auuthorities of Zlín, what kind of way it communicates with choices final target audience (inhabitans or media), how runs communication inside organization, that means with employees. Resulting aim of work is to suggest possible steps to improvement internal communication municipal authorities. Theoretical part deals with communication policy generally, explains notion Public Relations, describing target audience and communication with them, respectively which implements it is possible to use to communication. Practical part shows theoretical findings to practise and describing, how runs communication of Municipal authorities of Zlin inside and on the outside. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public economics and administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
7345
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
C |
|