Marketingová strategie firmy Moravan SB s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie firmy Moravan SB s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie firmy Moravan SB s.r.o.
Author: Bušová, Petra
Advisor: Šulová, Dagmar
Abstract: Cílem mé bakalářské práce je analýza a návrh zlepšení stávající marketingové strategie firmy Moravan. V teoretické části je definován pojem marketing a jaké jsou možnosti marketingových strategií. V praktické části je provedena analýza podniku, která je zaměřena na jeho vnější a vnitřní prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ze získaných výsledků analýzy jsem navrhla možné marketigové strategie a marketingový mix.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7365
Date: 2008-04-29
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2013
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 9644


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bušová_2008_bp.pdfBlocked 912.5Kb PDF
bušová_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
bušová_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account