Marketingová strategie firmy Moravan SB s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie firmy Moravan SB s.r.o. |
Author: |
Bušová, Petra
|
Advisor: |
Šulová, Dagmar
|
Abstract:
|
Cílem mé bakalářské práce je analýza a návrh zlepšení stávající marketingové strategie firmy Moravan. V teoretické části je definován pojem marketing a jaké jsou možnosti marketingových strategií. V praktické části je provedena analýza podniku, která je zaměřena na jeho vnější a vnitřní prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ze získaných výsledků analýzy jsem navrhla možné marketigové strategie a marketingový mix. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7365
|
Date:
|
2008-04-29 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2013
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
9644
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account