Praxe jako nástroj zvyšování kompetencí sociálního pedagoga v kontextu pregraduálního vzdělávání.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Praxe jako nástroj zvyšování kompetencí sociálního pedagoga v kontextu pregraduálního vzdělávání.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ernest, Barbara
dc.contributor.author Koutná, Karla
dc.date.accessioned 2010-07-17T02:33:11Z
dc.date.available 2010-07-17T02:33:11Z
dc.date.issued 2008-05-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7345
dc.description.abstract Práce se zabývá kompetencemi pomáhajících profesionálů. Uvádí jejich identifikaci (vědomosti, schopnosti a dovednosti, hodnoty) i způsoby měření a hodnocení. Obsáhlá část je věnována nástrojům posilování kompetencí během studia (supervize, koučink, mentoring s tutoringem) a je v ní vyzdvižen význam reflektované praxe pro efektivní přípravu na výkon profese. Výzkumná část popisuje subjektivní vnímání získaných profesních kompetencí a jejich posun studenty sociální pedagogiky FHS UTB ve Zlíně. Na základě jejich návrhů se snaží nalézt doporučení k efektivně vykonávaným studentským praxím budoucích sociálních pedagogů. cs
dc.format 68 cs
dc.format.extent 537498 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kompetence cs
dc.subject sociální pedagogogika cs
dc.subject pregraduální vzdělávání cs
dc.subject competences en
dc.subject social pedagogue en
dc.subject pregradual education en
dc.title Praxe jako nástroj zvyšování kompetencí sociálního pedagoga v kontextu pregraduálního vzdělávání. cs
dc.title.alternative Practice as a tool for incrasing competences of the future social padagogue in the context of pregradual education en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chudý, Štefan
dc.date.accepted 2008-06-24
dc.description.abstract-translated Competences of aiding professionals are topic of this thesis. It introduces their identification (knowledge, capability and skills, values) together with methods of its measurement and evaluation. A considerable part of the work deals with enhancing competences during training (i.e. supervising, couching, mentoring and tutoring) and here also the importance of reflected practice in efficient training for professional performance is highlighted. The research part describes subjective perceiving of gained professional competences and their changes due actions of students of social pedagogy at FHS UTB Zlin. By means of their suggestions an attempt is made to find out recommendations for effective practicing of future social pedagogues. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7755
dc.date.assigned 2008-01-03
utb.result.grade A
local.subject odborné praxe cs
local.subject vysokoškolští studenti cs
local.subject vocational practice en
local.subject college students en


Files in this item

Files Size Format View
koutná_2008_dp.pdf 524.9Kb PDF View/Open
koutná_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
koutná_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account