dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Šandová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T02:27:40Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7326
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o stávající situaci neenergetického těžebního průmyslu EU a o tom, jaké kroky lze podniknout v zájmu změny jeho nynějšího statusu a podpory průmyslu jako celku. Cílem této práce je pomoci těžebnímu průmyslu změnit image před veřejností a navrhnout konkrétní kroky vedoucí k této změně. Uvádí se v ní, že je třeba vytvořit jednotné pojetí komunikace, souvisle informovat veřejnost a zlepšovat obraz prů-myslu jakožto důvěryhodného, inovativního a k životnímu prostředí šetrného odvětví. |
cs |
dc.format |
94 s., 24 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4841502 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2028 |
|
dc.subject |
Těžební průmysl
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
udržitelný rozvoj
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
nerosty a kovy
|
cs |
dc.subject |
Extractive industry
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
sustainable development
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
minerals and metals
|
en |
dc.title |
Změna image neenergetického těžebního průmyslu EU a vztah této změny ke konkurenceschopnosti tohoto průmyslu |
cs |
dc.title.alternative |
A change of image of the EU non-energy extractive industry and its relation to the industry competitiveness |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.date.vskp-available |
2028-04-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work is focused on the present situation of the EU Non-Energy Extractive Industry (NEEI) and what can be done to change the present status and to promote the industry in general. The aim of this work is to help the mining industry change its image in general public and proposed concrete steps how to do so. This work describes a need to create integrated communication approach, educate general public, improve the image of the industry as environmentally friendly, trustworthy and innovative. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7616
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|