Propagační aktivity skautské organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagační aktivity skautské organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Marklová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-17T02:25:17Z
dc.date.available 2010-07-17T02:25:17Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7319
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje tématu propagačních aktivit organizace Junák - svaz skautů a skautek ČR, tedy největšího celostátního občanského sdružení dětí a mládeže u nás. Cílem práce je zjistit efektivitu jeho propagačních aktivit a ukázat, že i když skauting staví na své tradici, je moderní organizací. V rámci průřezu skautskými propagačními aktivitami se představí také jeho nový vizuální styl. Nejvýznamnější propagační aktivitou je pořádání akcí, jejichž počet se díky nedávnému výročí 100 let od založení organizace ještě zvýšil. cs
dc.format 49 s., 14. s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2175987 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Junák cs
dc.subject skauting cs
dc.subject propagační aktivity cs
dc.subject skautský kroj cs
dc.subject členové cs
dc.subject organizace cs
dc.subject symbolika cs
dc.subject výchova cs
dc.subject tradice cs
dc.subject modernizace cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject Scout en
dc.subject promotional activities en
dc.subject scout garb en
dc.subject members en
dc.subject association en
dc.subject symbology en
dc.subject training en
dc.subject tradition en
dc.subject modernisation en
dc.subject values en
dc.title Propagační aktivity skautské organizace cs
dc.title.alternative Promotional activities of Association of Scouts and Guides of the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Černý, Mikuláš
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with promotional activities of Association of Scouts and Guides of the Czech Republic - the biggest nationwide non-profit organization for children and youth in the Czech Republic. The aim of the work is to find out the effectiveness of promotional activities of this association and to show that although they base on tradition they are progressive. This work presents their new visual style in terms of profile promotional activities. The most considerable promotional activity is arranging actions whose number increased thanks to the recent 100 years anniversary from the establishment. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7473
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
marklová_2008_bp.pdf 2.075Mb PDF View/Open
marklová_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
marklová_2008_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account