dc.contributor.advisor |
Kieselová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Huňáčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T02:16:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T02:16:19Z |
|
dc.date.issued |
2008-03-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7295
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je podat přehled o společensko - formativních aspektech ekologické výchovy a o souvislostech ekologické výchovy s působností sociální pedagogiky. Pomocí výzkumného šetření porovnává vliv rodiny, sociálního okolí, volnočasových aktivit, školy a médií na utváření ekologicky příznivých postojů studentů středních škol. Jako rozhodující se ukázal vliv rodiny, úspěšnost školní ekologické výchovy se ukázala záviset na působení dalších formativních faktorů a vliv médií se ukázal jako nevýrazný. |
cs |
dc.format |
99 s. |
cs |
dc.format.extent |
632642 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální aspekty výchovy
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
ekologie ve společnosti
|
cs |
dc.subject |
udržitelný rozvoj
|
cs |
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
Social aspects of education
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
ekology in society
|
en |
dc.subject |
sustainable development
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.title |
Sociálně pedagogické aspekty ekologické výchovy |
cs |
dc.title.alternative |
Social-pedagogy aspects of environmental education |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2008-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on socialy - formative aspects of environmental education, and on relationship among environmental education and social pedagogy. By the use of questionnaries it compares the influence of family, social relationships, free time activities, school and media. As the most important it has shown the influence of family, the efectivity of the school environmental education has shown to depend on other formative influences and the influence of media has shown as non important. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009238
|
|
dc.date.assigned |
2006-11-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
ekologická výchova
|
cs |
local.subject |
environmentální výchova
|
cs |
local.subject |
sociálně-pedagogické aspekty
|
cs |
local.subject |
ecological education
|
en |
local.subject |
environmental education
|
en |
local.subject |
socio-educational aspects
|
en |