Sociálně pedagogické aspekty ekologické výchovy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociálně pedagogické aspekty ekologické výchovy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kieselová, Hana
dc.contributor.author Huňáčková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-17T02:16:19Z
dc.date.available 2010-07-17T02:16:19Z
dc.date.issued 2008-03-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7295
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je podat přehled o společensko - formativních aspektech ekologické výchovy a o souvislostech ekologické výchovy s působností sociální pedagogiky. Pomocí výzkumného šetření porovnává vliv rodiny, sociálního okolí, volnočasových aktivit, školy a médií na utváření ekologicky příznivých postojů studentů středních škol. Jako rozhodující se ukázal vliv rodiny, úspěšnost školní ekologické výchovy se ukázala záviset na působení dalších formativních faktorů a vliv médií se ukázal jako nevýrazný. cs
dc.format 99 s. cs
dc.format.extent 632642 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální aspekty výchovy cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject ekologie ve společnosti cs
dc.subject udržitelný rozvoj cs
dc.subject životní prostředí cs
dc.subject Social aspects of education en
dc.subject social pedagogy en
dc.subject ekology in society en
dc.subject sustainable development en
dc.subject environment en
dc.title Sociálně pedagogické aspekty ekologické výchovy cs
dc.title.alternative Social-pedagogy aspects of environmental education en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2008-05-14
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focused on socialy - formative aspects of environmental education, and on relationship among environmental education and social pedagogy. By the use of questionnaries it compares the influence of family, social relationships, free time activities, school and media. As the most important it has shown the influence of family, the efectivity of the school environmental education has shown to depend on other formative influences and the influence of media has shown as non important. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1009238
dc.date.assigned 2006-11-30
utb.result.grade B
local.subject ekologická výchova cs
local.subject environmentální výchova cs
local.subject sociálně-pedagogické aspekty cs
local.subject ecological education en
local.subject environmental education en
local.subject socio-educational aspects en


Files in this item

Files Size Format View
huňáčková_2008_dp.pdf 617.8Kb PDF View/Open
huňáčková_2008_vp.jpg 535.4Kb JPEG image View/Open
huňáčková_2008_op.doc 62.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account