dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Vykoukal, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T02:10:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:29Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7282
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce Projekt optimalizace obchodních a marketingových nástrojů ve firmě Technodat, CAE-systémy, s.r.o. identifikuje na základě teoretických poznatků významné marketingové nástroje pro obchodní společnosti nabízející produkty a služby charakteristické svojí vysokou přidanou hodnotou. Tyto vybrané marketingové nástroje porovnává s dnešními používanými nástroji ve firmě Technodat, CAE-systémy, s.r.o. a na základě jejich podrobné analýzy vyhodnocuje správnost jejich využití a vyhledává příležitosti pro jejich optimalizaci. Dále doporučuje použití nových moderních nástrojů pro zvýšení efektivnosti obchodních a marketingových činností. Projekt optimalizace navazuje na předchozí hodnocení a vytváří tak prostor pro okamžitou efektivní integraci zjištěných skutečností do praxe. |
cs |
dc.format |
92 |
cs |
dc.format.extent |
3023132 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010 |
|
dc.subject |
CATIA&Technodat
|
cs |
dc.subject |
CAx/PLM systémy
|
cs |
dc.subject |
CRM systém
|
cs |
dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
obchodní a marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
přidaná hodnota
|
cs |
dc.subject |
CATIA&Technodat
|
en |
dc.subject |
CAx/PLM systems
|
en |
dc.subject |
CRM systems
|
en |
dc.subject |
communication channels
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
business and marketing tools
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
added value
|
en |
dc.title |
Projekt optimalizace obchodních a marketingových nástrojů ve firmě Technodat, CAE-systémy s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Project Of Optimalization Of Business And Marketing Tools In Technodat, CAE-systémy s.r.o. Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kobylík, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2008-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
On the base of theoretical observations, the thesis The Project Of Optimalization Of Busi-ness And Marketing Tools In Technodat, CAE-systémy s.r.o. Company identifies significant marketing tools for business companies offering products and services characterized by their high added value. It compares the chosen marketing tools to the currently used tools in Technodat, CAE-systémy s.r.o. Company and, on the base of their detailed analyzis, the thesis evaluates the correctness of their use and searches for opportunities for their optimalization. Also, it recommends the use of new modern tools to increase the efficiency of business and marketing activities. The project of optimalization reassumes the previous evaluation and that way enables an immediate efficient integration of the discovered facts into practise. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
9162
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-10 |
|
utb.result.grade |
A |
|