dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Vrátníková Butorová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T02:03:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T02:03:24Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7264
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o nárocích na profesi sociálního pedagoga. V návaznosti na to pak zjišťuje, kam by měla být příprava pro výkon tohoto povolání směrována, jakým způ-sobem jsou studenti pro výkon profese sociálního pedagoga připravováni. Konkrétně se zaměřuje na zjištění, zda u studentů dochází v průběhu studia na VŠ k rozvoji psychosoma-tické kondice v rámci předmětu sociálně-psychologický výcvik. A v neposlední řadě se ori-entuje také na zkoumání motivace studentů ke studiu, jejich očekávání a potřeb z hlediska rozvoje klíčových kompetencí sociálního pedagoga. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
1928766 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
psychosomatická kondice
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
osobnostní rozvoj
|
cs |
dc.subject |
sociálně-psychologický výcvik
|
cs |
dc.subject |
profese sociálního pedagoga
|
cs |
dc.subject |
sebereflexe
|
cs |
dc.subject |
psychosomatic condition
|
en |
dc.subject |
key competitions
|
en |
dc.subject |
personal development
|
en |
dc.subject |
profession of social educator
|
en |
dc.subject |
sef-reflexion
|
en |
dc.title |
Rozvoj osobnosti studentů sociální pedagogiky v rámci jejich přípravy pro výkon budoucí profese |
cs |
dc.title.alternative |
Personality progres of students within preparation for the achievement of this job |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řeháčková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2008-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with requirements for achievment of social educator. In the sequence it finds out where the preparation for the achievement of this job should be direc-ted. It explores which way students are prepared for the achievement of the social educator profession. Concretely it is directed to find out if the students are developed in the psycho-somatic conditions within the subject of psychosocial training at university. And last not least it also examines the motivation of students, their expectations and needs from the point of view of the development of social educator key competitions. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
8370
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-24 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
vysokoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
local.subject |
sociální pedagogové
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
college students
|
en |
local.subject |
social pedagogy
|
en |
local.subject |
social educators
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |