dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Zábranová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:57:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T13:57:04Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/724
|
|
dc.description.abstract |
Téma této bakalářské práce je projekt marketingového řízení firmy Avex Trade, spol. s r. o. V teoretické části je podrobně rozebráno marketingové řízení a konkurenceschopnost. Obsahem praktické části jsou představení Avex Trade a výrobního programu, analýza konkurenceschopnosti tj. situace na domácím trhu, analýza konkurence, dodavatelsko-odběratelské vztahy, SWOT analýza firmy, Porterova analýza, směřování v EU a inovace jako konkurenční výhoda. Náplní projektové části jsou návrh zdokonalení marketingového řízení v podniku, riziková a nákladová analýza a analýza efektivnosti. |
cs |
dc.format |
66 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
7955772 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
MKT řízení
|
cs |
dc.subject |
MKT plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
riziko
|
cs |
dc.subject |
náklady
|
cs |
dc.subject |
efektivnost
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Management
|
en |
dc.subject |
Marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
capable of competing
|
en |
dc.subject |
risk
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.title |
Marketingové řízení jako podmínka konkurenceschopnosti firmy Avex Trade, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Marketing Management as a necessary condition of competitive advantage of Avex Trade Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matulaj, David |
|
dc.date.accepted |
2006-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This them of this master is the Projekt of Marketing Management as a necessary condition of competitive advantage of Avex Trade Ltd. In the theoretical part you can find what is marketing management and competitive advantage in detail. Abstract of the practical part contains information about Avex Trade, its production programme, analysis of competitive advantage, situation on internal market, analysis of competition, relations between supliers and customers, the SWOT analysis of company, Porter's analysis, direction in EU and inovation as a competitive advantage. Project part contains proposal propose of upgrade of marketing management in company, hazard operation study, costs analysis and efficiency analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4118
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|