Strategie marketingové komunikace na personálním trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie marketingové komunikace na personálním trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Byrtusová, Alexandra
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:54:07Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7240
dc.description.abstract Práce analyzuje marketingové komunikace trhu práce z pohledu segmentu marketingu slu-žeb. Dále popisuje konkrétní komunikační procesy v pracovní a personální agentuře jed-nak z pohledu teoretických východisek a paralelně z pohledu strategických cílů firmy. Na základě sofistikované marketingové sondy je ověřována stanovená hypotéza. Analýzou výše uvedených kroků jsou předložena sledované organizaci jednotlivá doporučení cs
dc.format 94 s cs
dc.format.extent 1062639 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
dc.subject marketing průmyslový trh B2B cs
dc.subject spotřebitelský trh B2C cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject mar-ketingová komunikace a nákupní chování cs
dc.subject vlastnosti služeb a jejich důsledky pro marke-ting cs
dc.subject marketingová strategie v oblasti služeb cs
dc.subject outsourcing lidských zdrojů cs
dc.subject Marketing en
dc.subject industrial market B2B en
dc.subject consumer's market B2C en
dc.subject customer en
dc.subject service marketing en
dc.subject marketing communication and purchase behaviour en
dc.subject features of services and their con-sequences for marketing en
dc.subject marketing strategy in the field of services en
dc.subject outsourcing of human resources en
dc.title Strategie marketingové komunikace na personálním trhu cs
dc.title.alternative Strategy of marketing communication for personal market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.date.vskp-available 2038-04-25
dc.description.abstract-translated The thesis analyses marketing communication of labour market from point of view of mar-keting services segment. It characterize concerete communication processes in recruitment agency both from theoretical bases and point of view of company strategy. Thesis verifies given hypothesis on the base of sophisticated marketing probing and provides reccommen-dations for selected organization en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7576
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
byrtusová_2008_dp.pdfBlocked 1.013Mb PDF View/Open
byrtusová_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
byrtusová_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account