dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Roháčová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T01:52:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T01:52:49Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7235
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je analýza etického prostředí ve společnosti Hanácká kyselka, s.r.o. Cílem mé práce je zhodnotit využívání etiky a etických zásad, srovnat vnímání etiky vedením a řadovými zaměstnanci společnosti. Chtěla bych čtenáře upozornit na rostoucí nutnost etického jednání firem mezi sebou navzájem i k ostatním ekonomickým subjektům. Práci jsem rozdělila do dvou základních částí. První, teoretická část je zaměřena na sezná-mení čtenáře s jednotlivými pojmy podnikatelské etiky. Ve druhé, praktické části jsem se zaměřila již na samotnou firmu a její zaměstnance. |
cs |
dc.format |
60 s. |
cs |
dc.format.extent |
2122216 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
podnikatelská etika
|
cs |
dc.subject |
etický kodex
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
Ethics
|
en |
dc.subject |
Business ethics
|
en |
dc.subject |
Ethics code
|
en |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
en |
dc.title |
Využití etiky pro zvýšení konkurenceschopnosti ve společnosti Hanácká kyselka, s.r.o |
cs |
dc.title.alternative |
Usage of ethic to improve competitive advantage in company Hanácká kyselka,s.r.o |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2008-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of my bachelor's work is to analyse ethic background in the company Hanácká kyselka, Ltd. The aim of my work is to evaluate the use of ethics and ethical principles, to compare the perception of ethics by management and its personnel in company Hanácká kyselka, Ltd. I would like to give a notice to readers about growing necessity of ethic behaviour among companies and between companies and other economic subject I have divided my work in two basic parts. First, theoretic part is aiming for introduction readers with particular notions of business ethics. In the other, practical part I focused on the company mentioned above and its personnel. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9744
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
D |
|