dc.contributor.advisor |
Vícha, Přemysl
|
|
dc.contributor.author |
Tomášek, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T01:51:49Z |
|
dc.date.available |
2012-12-07T00:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7231
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce by měla být analýza public relations ve firmě Hamé a.s. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje a popisuje základní principy public relations vztahů, co je to PR, jaké druhy PR máme a na koho se public relations vztahuje. Dále popisuje vzájemný vztah marketingu a PR. V praktické části bakalářské práce je popsáno public relations ve firmě, způsoby komunikace mezi firmou a veřejností, způsoby komunikace s médii a dalšími části public relations. Dále jsou v hodnotící části uvedeny vhodné PR aktivity pro firmu do budoucna. V závěru je uvedeno vyhodnocení PR analýzy a navrhnuté PR aktivity. |
cs |
dc.format |
52 s. , 3 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
828062 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2012 |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
formy public relations
|
cs |
dc.subject |
tisková zpráva
|
cs |
dc.subject |
agentura public relations
|
cs |
dc.subject |
veřejná image
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
sponzorství
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
press release
|
en |
dc.subject |
forms of public relations
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
public relation agency
|
en |
dc.subject |
public image
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.title |
Analýza PR aktivit společnosti Hamé, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of public relations activity in the company Hame |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2008-01-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to create analysis of public relations in the company Hamé, a.s. Theoretic part of the bachelors work describes basic rules of the public relations, what the PR is, types of public relations and what the aim of the PR is. On other hand it desribes relationship between marketing and public relations. Analytics part describe public relations in the company, types of communication between company and public, market position such as user view. Also I write about suitable PR activities for the company for the future and I write how to maintain the PR position of the company or how to improve relationships between customers and between public. In the conclusion I summarise PR activities of the company and evaluate the suggested PR activities. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7414
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
C |
|