Analýza PR aktivit společnosti Hamé, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza PR aktivit společnosti Hamé, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vícha, Přemysl
dc.contributor.author Tomášek, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:51:49Z
dc.date.available 2012-12-07T00:00:26Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7231
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce by měla být analýza public relations ve firmě Hamé a.s. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje a popisuje základní principy public relations vztahů, co je to PR, jaké druhy PR máme a na koho se public relations vztahuje. Dále popisuje vzájemný vztah marketingu a PR. V praktické části bakalářské práce je popsáno public relations ve firmě, způsoby komunikace mezi firmou a veřejností, způsoby komunikace s médii a dalšími části public relations. Dále jsou v hodnotící části uvedeny vhodné PR aktivity pro firmu do budoucna. V závěru je uvedeno vyhodnocení PR analýzy a navrhnuté PR aktivity. cs
dc.format 52 s. , 3 s. příloh cs
dc.format.extent 828062 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2012
dc.subject public relations cs
dc.subject formy public relations cs
dc.subject tisková zpráva cs
dc.subject agentura public relations cs
dc.subject veřejná image cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject sponzorství cs
dc.subject public relations en
dc.subject press release en
dc.subject forms of public relations en
dc.subject marketing mix en
dc.subject public relation agency en
dc.subject public image en
dc.subject sponsorship en
dc.title Analýza PR aktivit společnosti Hamé, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of public relations activity in the company Hame en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2008-01-23
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to create analysis of public relations in the company Hamé, a.s. Theoretic part of the bachelors work describes basic rules of the public relations, what the PR is, types of public relations and what the aim of the PR is. On other hand it desribes relationship between marketing and public relations. Analytics part describe public relations in the company, types of communication between company and public, market position such as user view. Also I write about suitable PR activities for the company for the future and I write how to maintain the PR position of the company or how to improve relationships between customers and between public. In the conclusion I summarise PR activities of the company and evaluate the suggested PR activities. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7414
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
tomášek_2008_bp.pdf 808.6Kb PDF View/Open
tomášek_2008_vp.doc 44Kb Microsoft Word View/Open
tomášek_2008_op.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account