Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zakravač, Lumír
|
|
dc.contributor.author |
Čerešníková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T01:38:10Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7207
|
|
dc.description.abstract |
Název diplomové práce je "Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů". V první části se diplomová práce věnuje teoretickým poznatkům z oblasti konkurence, konkurenčních strategií a marketingového mixu. Jsou zde uvedeny základní poznatky SWOT a PEST analýzy. V druhé části, rozdělené pomyslně na část analytickou a projektovou, je provedena analýza prostředí společnosti a současného využívání marketingového mixu, nového trhu a jeho možností. Na ni navazuje část projektová, v níž je navržen projekt zlepšení postavení společnosti na trhu využitím marketingových nástrojů. |
cs |
dc.format |
96 s, 10 s obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1882683 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingového mixu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitve strategy
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
tools of marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů |
cs |
dc.title.alternative |
Position improvement of subsidiary company into Bulgarian market by using of marketing tools |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ladová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2008-05-26 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-05-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis is called "Position improvement of subsidiary company into Bulgarian market by using of marketing tools". First part of thesis is devoted to a theoretical knowledge concernin competition, competitive strategy, marketing mix and SWOT and PEST analysis. Second part of thesis analyses company environment, current use of marketing tools, new Bulgarian market and its possibilities. Than is suggest project of position improvement into market by using of marketing tools. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8197
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account