Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zakravač, Lumír
dc.contributor.author Čerešníková, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:38:10Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7207
dc.description.abstract Název diplomové práce je "Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů". V první části se diplomová práce věnuje teoretickým poznatkům z oblasti konkurence, konkurenčních strategií a marketingového mixu. Jsou zde uvedeny základní poznatky SWOT a PEST analýzy. V druhé části, rozdělené pomyslně na část analytickou a projektovou, je provedena analýza prostředí společnosti a současného využívání marketingového mixu, nového trhu a jeho možností. Na ni navazuje část projektová, v níž je navržen projekt zlepšení postavení společnosti na trhu využitím marketingových nástrojů. cs
dc.format 96 s, 10 s obr. příloh cs
dc.format.extent 1882683 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
dc.subject Marketing cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject nástroje marketingového mixu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject competition en
dc.subject competitve strategy en
dc.subject marketing plan en
dc.subject tools of marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů cs
dc.title.alternative Position improvement of subsidiary company into Bulgarian market by using of marketing tools en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.date.vskp-available 2038-05-05
dc.description.abstract-translated The master thesis is called "Position improvement of subsidiary company into Bulgarian market by using of marketing tools". First part of thesis is devoted to a theoretical knowledge concernin competition, competitive strategy, marketing mix and SWOT and PEST analysis. Second part of thesis analyses company environment, current use of marketing tools, new Bulgarian market and its possibilities. Than is suggest project of position improvement into market by using of marketing tools. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8197
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
čerešníková_2008_dp.pdfBlocked 1.795Mb PDF View/Open
čerešníková_2008_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
čerešníková_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account