Využití multimediálních výukových prostředků na SŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Dlabajová, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T01:21:15Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T01:21:15Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7165
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na využívání multimediálních prostředků ve výuce na středních školách. Cílem této práce je seznámení s interaktivními výukovými systémy, převážně pak s interaktivní tabulí a jejím využití při výuce. V praktické části je zpracován daný tématický celek, týkající se environmentální problematiky pomocí softwaru Activ studio 2 PE. Je zde rozebrána dynamika hodiny a zpětná vazba od studentů při využití interaktivní tabule ve výuce. |
cs |
dc.format |
47 s. |
cs |
dc.format.extent |
1296899 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
multimédia
|
cs |
dc.subject |
interaktivní tabule
|
cs |
dc.subject |
interaktivní výuka
|
cs |
dc.subject |
počítač
|
cs |
dc.subject |
Activ studoi 2 PE
|
cs |
dc.subject |
multimedia
|
en |
dc.subject |
dispatching board
|
en |
dc.subject |
interactive education
|
en |
dc.subject |
computer
|
en |
dc.subject |
Activ Studio 2 PE
|
en |
dc.title |
Využití multimediálních výukových prostředků na SŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Utilization of the educational multimedias at the secondary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2008-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is focused on exploitation of multimedial substance in education at the secondary school. The purpose of this work is apprising to interactive educational systems, mainly then with the dispatching board and her utilization in education. In practical part the whole thematic unit about enviromental problems is processed. by means of software for the dispatching board there. The lesson dynamic is analyzed here and also the feedback of the students in utilization dispatching board in education. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7805
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-03 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
výuka podporovaná počítačem
|
cs |
local.subject |
multimediální pomůcky
|
cs |
local.subject |
computer-aided learning
|
en |
local.subject |
multimedia tool
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account