Komunikační strategie firmy Studio 77 u vybraných cílových skupin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie firmy Studio 77 u vybraných cílových skupin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Heringešová, Alica
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:18:31Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:29Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7161
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je "Komunikační strategie firmy Studio77 u vybraných cílových skupin". Hlavním důvodem zpracování projektu je stanovení prioritních cílových skupin, které přinášejí do firmy zisk, a určení cílových skupin vedlejších, které jsou pro firmu časo-vě náročné a finančně méně zajímavé. V teoretické části je zpracován marketing služeb a jeho specifika, marketingové komunikace se zaměřením na reklamní kampaň a v neposlední řadě také využívané marketingové strategie. Analytická část zkoumá makroprostředí a mik-roprostředí pomocí PEST analýzy a SWOT analýzy. Neméně důležitá je analýza současné marketingové komunikace studia a její zhodnocení. V projektové části jsou stanoveny ko-munikační cíle a strategie firmy, charakterizovány cílové skupiny a jejich rozčlenění do dvou specifických skupin podle důležitosti a nakonec zvoleny komunikační nástroje pro vybrané segmenty. Součástí projektové části je i nákladová a časová analýza a způsoby měření účin-nosti zvolené marketingové komunikace. cs
dc.format 104 s., 6 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1828451 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject marketing of services en
dc.subject target markets en
dc.title Komunikační strategie firmy Studio 77 u vybraných cílových skupin cs
dc.title.alternative Communication strategy of firm Studio 77 in selected targed groups en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hájek, Jakub
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.description.abstract-translated The Diploma thesis focuses on "Communication strategy of firm Studio77 in selected target groups". The main reason for this project processing is to determine priority target markets which create revenues and secondary markets, which are much more time-consuming and economically less interesting. There is a marketing of services and its specification covered by theoretical part of this thesis as well as the marketing communications focused on advertising and used marketing strategies. Analytical part of the thesis determines macroenvironment and microenvironment using the PEST and SWOT analysis. The description of actual studio marketing communication and its evaluation is also very important. Communication targets and strategies of the company are defined in project part of the thesis, there are also target groups described, their assign to one of two specific lines using their importance manner and communication tools selected for defined segments in that part. The project part also includes time and cost analysis and measuring methods of real impact for the suggested marketing communication. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8205
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
heringešová_2008_dp.pdfBlocked 1.743Mb PDF View/Open
heringešová_2008_vp.doc 44Kb Microsoft Word View/Open
heringešová_2008_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account