Analýza nákupního chování - finanční spořící produkty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nákupního chování - finanční spořící produkty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Beneš, David
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:02:42Z
dc.date.available 2010-07-17T01:02:42Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7140
dc.description.abstract Spoření je jedním ze základních ekonomických jevů. Je sledováno jak na úrovni jedinců či domácností, ale i na úrovni celé populace. Míra úspor a jejich podíl z celkového příjmu ekonomických subjektů je parametrem, který je používán i v hodnocení celkového stavu státu a jeho ekonomiky. Nákupní chování spojené s výběrem spořících finančních produktů je důležité jak pro konstatování daného stavu, tak i pro rozhodování těch, kteří finanční produkty nabízejí. Je nezbytně nutné poznávat související přednákupní postoje a názory i výsledky - rozhodnutí. Jen tak lze zjistit které finanční produkty jsou pro tvorbu úspor používány a jakým způsobem. cs
dc.format 56 s. cs
dc.format.extent 2425700 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject spoření cs
dc.subject finanční produkty cs
dc.subject běžný účet cs
dc.subject stavební spoření cs
dc.subject životní pojištění cs
dc.subject penzijní připojištění cs
dc.subject consumer behavior en
dc.subject savings en
dc.subject financial products en
dc.subject checking account en
dc.subject building savings en
dc.subject life insurance en
dc.subject supplementary pension insurance en
dc.title Analýza nákupního chování - finanční spořící produkty cs
dc.title.alternative Analysis of consumer behavior-saving and investments product's en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2008-08-25
dc.description.abstract-translated Savings are one of the fundamental economic phenomenons. It is monitored at individuals or families, as well as the whole population. The rate of savings, and their share of the total income of economic subjects is the parameter, which is used in assessing the overall situation of the country and its economy. A shopping behaviour associated with the choice of saving products is important for finding the situation, as well as for decision-making of financial products providers. It is necessary to know the pre-purchase attitudes and opinions and the results - the decisions. The is the only way to determine which finan-cial products are used for savings and the way they are used. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7496
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
beneš_2008_bp.pdfBlocked 2.313Mb PDF View/Open
beneš_2008_vp.pdf 424.2Kb PDF View/Open
beneš_2008_op.pdf 498.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account