dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Beneš, David
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T01:02:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T01:02:42Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7140
|
|
dc.description.abstract |
Spoření je jedním ze základních ekonomických jevů. Je sledováno jak na úrovni jedinců či domácností, ale i na úrovni celé populace. Míra úspor a jejich podíl z celkového příjmu ekonomických subjektů je parametrem, který je používán i v hodnocení celkového stavu státu a jeho ekonomiky. Nákupní chování spojené s výběrem spořících finančních produktů je důležité jak pro konstatování daného stavu, tak i pro rozhodování těch, kteří finanční produkty nabízejí. Je nezbytně nutné poznávat související přednákupní postoje a názory i výsledky - rozhodnutí. Jen tak lze zjistit které finanční produkty jsou pro tvorbu úspor používány a jakým způsobem. |
cs |
dc.format |
56 s. |
cs |
dc.format.extent |
2425700 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
spoření
|
cs |
dc.subject |
finanční produkty
|
cs |
dc.subject |
běžný účet
|
cs |
dc.subject |
stavební spoření
|
cs |
dc.subject |
životní pojištění
|
cs |
dc.subject |
penzijní připojištění
|
cs |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
savings
|
en |
dc.subject |
financial products
|
en |
dc.subject |
checking account
|
en |
dc.subject |
building savings
|
en |
dc.subject |
life insurance
|
en |
dc.subject |
supplementary pension insurance
|
en |
dc.title |
Analýza nákupního chování - finanční spořící produkty |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of consumer behavior-saving and investments product's |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2008-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Savings are one of the fundamental economic phenomenons. It is monitored at individuals or families, as well as the whole population. The rate of savings, and their share of the total income of economic subjects is the parameter, which is used in assessing the overall situation of the country and its economy. A shopping behaviour associated with the choice of saving products is important for finding the situation, as well as for decision-making of financial products providers. It is necessary to know the pre-purchase attitudes and opinions and the results - the decisions. The is the only way to determine which finan-cial products are used for savings and the way they are used. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7496
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|