Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Rychnovská, Tereza
dc.date.accessioned 2010-07-17T00:48:22Z
dc.date.available 2010-07-17T00:48:22Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7109
dc.description.abstract Diplomová práce zkoumá výslovnostní styly v mluvené rozhlasové reklamě. Teore-tická část nastiňuje východiska pro popis zvukové podoby jazyka, jak na segmentální, tak na suprasegmentální úrovni a kritéria pro určení cílové skupiny konkrétní rozhlasové stanice a konkrétního produktu. V praktické části pak práce analyzuje spoty nahrané na stanicích Českého rozhlasu a na Rádiu 1. Shrnuje různé prostředky využití výslovnostních stylů v mluvené reklamě. cs
dc.format 77 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 634489 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject poslechovost cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject standard spisovné češtiny cs
dc.subject výslovnost cs
dc.subject slabičné tempo cs
dc.subject intonace cs
dc.subject hudební podkres cs
dc.subject rating en
dc.subject target group en
dc.subject literary language standard in Czech en
dc.subject pronunciation en
dc.subject syllable tempo en
dc.subject intonation en
dc.subject musical background en
dc.title Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech cs
dc.title.alternative Pronunciation Styles in Spoken Advertisement en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated The thesis explores pronunciation styles in spoken radio advertisement. In the theo-retical part it outlines the basis for description of acoustics of speech in both segmental and suprasegmental level and the criteria for characterisation of target group of chosen radio station or chosen product. The practical part analyses radio commercials recorded from Český rozhlas and Radio 1 stations. It summarizes different means of use of pronunciation styles in spoken advertisement. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7611
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
rychnovská_2008_dp.pdfBlocked 619.6Kb PDF View/Open
rychnovská_2008_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
rychnovská_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account