dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Ryšavá, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T00:24:09Z |
|
dc.date.available |
2013-04-25T23:00:36Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7043
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé diplomové práce je komunikace vnitřního prostředí Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně jako součást corporate identity. Analýzu jsem provedla na základě dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na zaměstnance jednotlivých fakult UTB. Soustředila jsem se především na množství, formu a způsob informování zaměstnanců, na úroveň mezilidských vztahů uvnitř fakult, vztahy pracovníků s vedením, spokojenost s materiálním prostředím, spokojenost s platovým ohodnocením Závěry výzkumné sondy poskytují informace o stavu vnitřního prostředí univerzity a mohly by pomoci managementu školy při jeho dalším rozhodování. |
cs |
dc.format |
109 s., 10 s obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2209174 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013 |
|
dc.subject |
kultura školy
|
cs |
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
vnitřní prostředí
|
cs |
dc.subject |
SW analýza
|
cs |
dc.subject |
school marketing
|
en |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
school culture
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
questionnaire research
|
en |
dc.subject |
SW analysis
|
en |
dc.title |
Komunikace vnitřního prostředí UTB ve Zlíně jako součást Corporate Identity |
cs |
dc.title.alternative |
Internal Communication of Tomas Bata University in Zlin as a Part of Corporate Identity |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my graduation thesis is the analysis of the internal environment of Tomas Bata University in Zlín as a part of its corporate identity. The analysis was carried out on the basis of questionnaire research. It focused mainly on the form and way of informing the employees, it also dealt with human relations, staff and management relations and satisfac-tion with material background, salary, The results provide us with information about the state of the internal environment of the university and they could aid the management of the institution with their next decision making. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7612
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|