Komunikace vnitřního prostředí UTB ve Zlíně jako součást Corporate Identity

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace vnitřního prostředí UTB ve Zlíně jako součást Corporate Identity

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Ryšavá, Anna
dc.date.accessioned 2010-07-17T00:24:09Z
dc.date.available 2013-04-25T23:00:36Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7043
dc.description.abstract Tématem mé diplomové práce je komunikace vnitřního prostředí Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně jako součást corporate identity. Analýzu jsem provedla na základě dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na zaměstnance jednotlivých fakult UTB. Soustředila jsem se především na množství, formu a způsob informování zaměstnanců, na úroveň mezilidských vztahů uvnitř fakult, vztahy pracovníků s vedením, spokojenost s materiálním prostředím, spokojenost s platovým ohodnocením Závěry výzkumné sondy poskytují informace o stavu vnitřního prostředí univerzity a mohly by pomoci managementu školy při jeho dalším rozhodování. cs
dc.format 109 s., 10 s obr. příloh. cs
dc.format.extent 2209174 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
dc.subject kultura školy cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject vnitřní prostředí cs
dc.subject SW analýza cs
dc.subject school marketing en
dc.subject school climate en
dc.subject school culture en
dc.subject corporate identity en
dc.subject internal communication en
dc.subject questionnaire research en
dc.subject SW analysis en
dc.title Komunikace vnitřního prostředí UTB ve Zlíně jako součást Corporate Identity cs
dc.title.alternative Internal Communication of Tomas Bata University in Zlin as a Part of Corporate Identity en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated The subject of my graduation thesis is the analysis of the internal environment of Tomas Bata University in Zlín as a part of its corporate identity. The analysis was carried out on the basis of questionnaire research. It focused mainly on the form and way of informing the employees, it also dealt with human relations, staff and management relations and satisfac-tion with material background, salary, The results provide us with information about the state of the internal environment of the university and they could aid the management of the institution with their next decision making. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7612
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ryšavá_2008_dp.pdfBlocked 2.106Mb PDF View/Open
ryšavá_2008_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
ryšavá_2008_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account