Proměny vnímání autority u dospívajících na druhém stupni základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Celá, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Pekařová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:49:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T13:49:56Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/702
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na vztah mezi žáky a učiteli, na autoritu učitelů. Kladu si otázku, zda je autorita ovlivňována věkem, pohlavím nebo vzděláním. Svá zjištění opírám o studium odborné literatury, vlastní učitelskou zkušenost a výzkumné šetření, které jsem realizovala v rámci občanských výchov na druhém stupni Základní školy ve Zlíně, na podzim roku 2005. |
cs |
dc.format |
62s., 9 s. |
cs |
dc.format.extent |
1003635 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
autorita
|
cs |
dc.subject |
antipedagogika
|
cs |
dc.subject |
autoritativní a autoritářský přístup
|
cs |
dc.subject |
dotazní
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
svoboda
|
cs |
dc.subject |
gender studia
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
řád
|
cs |
dc.subject |
učite
|
cs |
dc.subject |
uznání
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
authority
|
en |
dc.subject |
antieducation
|
en |
dc.subject |
authoritaria approach
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
values
|
en |
dc.subject |
communucation
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
freedom
|
en |
dc.subject |
gender studies
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
rules
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
appreciation
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Proměny vnímání autority u dospívajících na druhém stupni základní školy |
cs |
dc.title.alternative |
The changes of taking in the teacher's authority among teenagers at secondary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kavanová, Alica |
|
dc.date.accepted |
2006-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
A bachalor thesis intens on a relationship between pupils and teachers, on teacher's authority. I ask a question, if the authority is influenced by age, sexual, or education. I support my results by studying special literature, my own teacher's esperience and my experimental research, which I realized in Civic lessons at secondary school in Zlín, in autumn 2005. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4063
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
učitelé a žáci
|
cs |
local.subject |
autorita
|
cs |
local.subject |
teacher and learner
|
en |
local.subject |
authority
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account