Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti TEST-LINE, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti TEST-LINE, spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti TEST-LINE, spol. s r.o.
Author: Matulíková, Jitka
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato práce je zaměřena na problematiku internetového marketingu, který se může stát jedním z moderních nástrojů pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Cílem práce je navržení projektu pro zlepšení internetového marketingu společnosti TEST-LINE, Clinical Diagnostics, spol. s r.o., čímž může firma získat nové zákazníky, dosáhnout lepší konkurenceschopnosti a většího podílu na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7001
Date: 2008-05-05
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8927


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
matulíková_2008_dp.pdfBlocked 3.097Mb PDF
matulíková_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
matulíková_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account