Analýza marketingové komunikace firmy MS Computers, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ševčíková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Ćmielová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:49:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T13:49:06Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/698
|
|
dc.description.abstract |
Má bakalářská práce je zaměřena na marketing a marketingové komunikace, protože jsou nepostradatelnými nástroji při získávání pozice v dnešním velmi silném konkurenčním prostředí především pro nové a malé firmy. V teoretické části mé bakalářské práce zpracovávám literární prameny týkající se marketingu, tržního prostředí, konkurence a marketingového výzkumu, který je nezbytným základem pro realizaci budoucí marketingové strategie firmy. Praktická část se zabývá rozborem všech doposud uskutečňovaných marketingových aktivit firmy MS Computers, s.r.o. a obsahuje výstupy dotazníkového šetření. Na jejich základě jsou pro tuto společnost navrhnuta určitá doporučení a možná řešení v oblasti marketingu. |
cs |
dc.format |
67s., 6.s příloh |
cs |
dc.format.extent |
514730 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
tržní segmenty
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Market Environment
|
en |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace firmy MS Computers, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Marketing analysis of MS Computers Ltd company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2006-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis focuses on Marketing and Marketing Communication, because these are necessary instruments for obtaining position in today's strong competitions environment. The first theoretic part considers literary resources that are related to marketing, market environment, competition and marketing research which is used in concretization of marketing strategy of company in future. Second, analytic part is concern with all marketing activities of the company MS Computers Ltd. It also analyses information obtained through the interviews. The data obtained give basis for future suggestions and possible solutions in terms of marketing of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4119
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account