dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Tomčiaková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T23:58:59Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:28Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6981
|
|
dc.description.abstract |
Práce si klade za cíl postihnout problematiku interní komunikace. Popisuje efektivní řízení interní komunikace, dopady na výkonnost zaměstnanců, úspěšný rozvoj podniku a především spokojenost zaměstnanců. Posláním práce je zprostředkovat zkušenosti, názory a projekt optimálního fungování interní komunikace. Ve své teoretické části postihuje problematiku oboru Public Relations a jeho vývoj. Popisuje také vznik, vývoj a fungování profesionálních zprostředkovatelů oboru - PR agentur. Analytická část práce se zaměřuje na konkrétního poskytovatele služeb Public Relations, PR agenturu MT Communications. Analyzuje současný stav interní komunikace metodou participativního pozorování a metodou kvalitativního dotazování, které probíhalo s pracovníky agentury. Projektová část vychází z faktů, které byly popsány v analytické části, a navrhuje změny, které musí být učiněny pro efektivní fungování nástrojů interní komunikace. |
cs |
dc.format |
81 s., 11 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
845485 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2010 |
|
dc.subject |
Public Relations
|
cs |
dc.subject |
PR agentura
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
analýza interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
participativní pozorování
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní dotazování
|
cs |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.subject |
PR agency
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
inside communication
|
en |
dc.subject |
corporation identity
|
en |
dc.subject |
analysis of inside communication
|
en |
dc.subject |
instruments of inside communication
|
en |
dc.subject |
participation observation
|
en |
dc.subject |
qualitative questioning
|
en |
dc.title |
Strategie interní komunikace a struktura PR agentury |
cs |
dc.title.alternative |
Strategy of inside communication and structure of PR agency |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2008-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The core question of the thesis is inside communication in companies. Thesis is trying to describe effective controling of inside communication, impact on efficiency of the employees, successful developement of companies and first of all to contentment of employees. The commission of the thesis is arrange some experiences, views and project of optimal functioning of inside communication. In theoretical part it's concerning questions about Public Relations and its progress. The thesis also describing rise, progress and function of professionals mediators of PR - PR agencies. Analytic part of the thesis is focusing on concrete provider of PR, MT Communications agency. It's analyzing the present state of inside communication in this firm by the participating survey and also by qualitative questioning. This methods was proceed with the employees of the agency. The project part is coming out from facts which was described in analytic part and trying to propose alterations which must be don efor effective operation of tools of inside communications. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7565
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|