Strategie interní komunikace a struktura PR agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie interní komunikace a struktura PR agentury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Tomčiaková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-16T23:58:59Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:28Z
dc.date.issued 2008-04-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6981
dc.description.abstract Práce si klade za cíl postihnout problematiku interní komunikace. Popisuje efektivní řízení interní komunikace, dopady na výkonnost zaměstnanců, úspěšný rozvoj podniku a především spokojenost zaměstnanců. Posláním práce je zprostředkovat zkušenosti, názory a projekt optimálního fungování interní komunikace. Ve své teoretické části postihuje problematiku oboru Public Relations a jeho vývoj. Popisuje také vznik, vývoj a fungování profesionálních zprostředkovatelů oboru - PR agentur. Analytická část práce se zaměřuje na konkrétního poskytovatele služeb Public Relations, PR agenturu MT Communications. Analyzuje současný stav interní komunikace metodou participativního pozorování a metodou kvalitativního dotazování, které probíhalo s pracovníky agentury. Projektová část vychází z faktů, které byly popsány v analytické části, a navrhuje změny, které musí být učiněny pro efektivní fungování nástrojů interní komunikace. cs
dc.format 81 s., 11 s. příloh cs
dc.format.extent 845485 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2010
dc.subject Public Relations cs
dc.subject PR agentura cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject analýza interní komunikace cs
dc.subject nástroje interní komunikace cs
dc.subject participativní pozorování cs
dc.subject kvalitativní dotazování cs
dc.subject Public Relations en
dc.subject PR agency en
dc.subject communication en
dc.subject inside communication en
dc.subject corporation identity en
dc.subject analysis of inside communication en
dc.subject instruments of inside communication en
dc.subject participation observation en
dc.subject qualitative questioning en
dc.title Strategie interní komunikace a struktura PR agentury cs
dc.title.alternative Strategy of inside communication and structure of PR agency en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.description.abstract-translated The core question of the thesis is inside communication in companies. Thesis is trying to describe effective controling of inside communication, impact on efficiency of the employees, successful developement of companies and first of all to contentment of employees. The commission of the thesis is arrange some experiences, views and project of optimal functioning of inside communication. In theoretical part it's concerning questions about Public Relations and its progress. The thesis also describing rise, progress and function of professionals mediators of PR - PR agencies. Analytic part of the thesis is focusing on concrete provider of PR, MT Communications agency. It's analyzing the present state of inside communication in this firm by the participating survey and also by qualitative questioning. This methods was proceed with the employees of the agency. The project part is coming out from facts which was described in analytic part and trying to propose alterations which must be don efor effective operation of tools of inside communications. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7565
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
tomčiaková_2008_dp.pdfBlocked 825.6Kb PDF View/Open
tomčiaková_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
tomčiaková_2008_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account