dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Smolíková, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T23:53:44Z |
|
dc.date.available |
2018-05-23T23:00:07Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6964
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. Cílem bakalářské práce je na základě posouzení současného stavu navrhnout vhodné stra-tegie pro zlepšení vztahů se zákazníky. Navržené strategie přispějí k rozšíření spolupráce, zlepšení komunikace a vztahů se stávajícími zákazníky, což povede k upevnění pozice na trhu. V teoretické části se zaměřuji na definici pojmu CRM a identifikaci výhod souvisejí-cích se zavedením systému. V praktické části se věnuji charakteristice společnosti, analý-ze současného stavu a návrhy na zlepšení. Závěrem v nákladové a rizikové analýze ověřuji realizovatelnost doporučení a definuji rizika v souvislosti s implementací prvků CRM. |
cs |
dc.format |
76 s., 5 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
9467898 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2018 |
|
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
obchodní zástupce
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
databáze zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
sales representative
|
en |
dc.subject |
customers' satisfaction
|
en |
dc.subject |
customers' database
|
en |
dc.title |
Analýza současného stavu využití prvků CRM ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a návrhy jejího zlepšení |
cs |
dc.title.alternative |
Current state analysis of utilization of the CRM elements in HOPA CZ, Ltd. and suggestions to its improvement. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Holeček, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2008-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's work is engaged in Customer Relationship Management in HOPA CZ Ltd. The aim of the project is to propose suitable strategies for improvement of customers' relations on basis of evaluation of the current state. Designed strategies will contribute to enlargement of cooperation, improvement of communication and relations with existing customers that will lead to strengthening of market position. Theoretical part describes the definition of the term CRM and identification of benefits related to establishment of the system. Practical part is dedicated to company characteristics, analysis of the current state and suggestions to improvements. In conclusion I am verifying feasibility of my recommendations within the cost and the risk analysis and I also define risks in connection with implementation of CRM elements. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9634
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
A |
|