Analýza dodavatelů nevýrobního materiálu pro firmu Brose CZ spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza dodavatelů nevýrobního materiálu pro firmu Brose CZ spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hradil, Jiří
dc.contributor.author Tomanová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-16T23:44:20Z
dc.date.available 2010-07-16T23:44:20Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6944
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je navrhnout a vypracovat hodnocení dodavatelů stanovených nákupním oddělením společnosti Brose CZ spol. s r.o Toto honocení by mělo společnosti podat jasnou představu o dodavateli, jeho slabinách a přednostech, záměrech, problémech a chybách, kterých se dopouští. Hodnocení bude založeno na hodnotících otázkách stanovených centrálou společnosti a mělo by mít mnohem hlubší charakter než dosud mělo. cs
dc.format 69 s., 11 s. tab. příloh. cs
dc.format.extent 1112487 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nákup cs
dc.subject Nákupčí cs
dc.subject Dodavatel cs
dc.subject Hodnocení dodavatele cs
dc.subject Purchasing en
dc.subject Shoper en
dc.subject Supplier en
dc.subject vendor rating en
dc.title Analýza dodavatelů nevýrobního materiálu pro firmu Brose CZ spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Analyse of suppliers nonproductive making for company Brose CZ Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2008-01-23
dc.description.abstract-translated Goal of the bachelor thesis is propose and dispose vendor rating defined by workers of purchasing form the company Brose CZ Ltd. This vendor rating should give clear insight about suppůiers of the company, about their weak point, magnetism, desings, problems and mistakes. Vendor rating will be establish on questions defined by central company and should have more deeply character than till this time. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7439
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
tomanová_2008_bp.pdf 1.060Mb PDF View/Open
tomanová_2008_vp.doc 43Kb Microsoft Word View/Open
tomanová_2008_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account