dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kreisinger, Ladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T23:38:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:28Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6931
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout konkrétní opatření vedoucí k zefektivnění stá-vající marketingové komunikace řetězce LIDL. První část této práce se zabývá teoretický-mi základy retail marketingového a komunikačního mixu, analýzy konkurence a koncepce obsahu efektivního marketingového sdělení. V druhé části je charakterizována společnost LIDL i její konkurenti a identifikovány hlavní apely používané ve stávající marketingové komunikaci společnosti LIDL. Tyto apely jsou poté porovnány s nejdůležitějšími kritérii českých zákazníků při výběru diskontů jako hlavního nákupního místa a vnímáním společ-nosti LIDL v těchto kritériích. V třetí části jsou pak použitím teoretického modelu identifi-kovány takové apely, které výše zmíněná kritéria výběru diskontů a vnímání společnosti LIDL v nich zohledňují a jsou navržena konkrétní opatření k exekuci marketingové komu-nikace používající tyto apely. |
cs |
dc.format |
87 s., 2 s. obr.příloh |
cs |
dc.format.extent |
7376728 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010 |
|
dc.subject |
retailový marketingový a komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
diskont
|
cs |
dc.subject |
kritéria výběru prodejny
|
cs |
dc.subject |
hlavní nákupní místo
|
cs |
dc.subject |
obsah marketingového sdělení
|
cs |
dc.subject |
apel
|
cs |
dc.subject |
Retail Marketing and Communication mix
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
discount
|
en |
dc.subject |
store selection criteria
|
en |
dc.subject |
main shopping place
|
en |
dc.subject |
marketing message content
|
en |
dc.subject |
appeal
|
en |
dc.title |
Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl |
cs |
dc.title.alternative |
Making the Marketing communication of retailer Lidl more effective |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Objective of this Master Thesis is a proposal of measures which will make the current marketing communication of retailer LIDL more effective. First part of this Thesis deals with theoretical foundations of the Retail Marketing and Communication mix, competitor's analysis and creation of an effective marketing message. In the second part LIDL and its competitors are described and main appeals used in its current marketing communication are determined. These appeals are then compared to the most important discount stores selection criteria of Czech shoppers and to perception of LIDL in these criteria. In the third part are then (using a theoretical method) determined such appeals which are taking the identified discount stores selection criteria and LIDL's perception in them into account. After that concrete measures for execution of the marketing communication using these appeals are suggested. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7596
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|