Projekt podpory incomingového cestovního ruchu v oblasti Baťova kanálu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Šimonová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:41:14Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T13:41:14Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/689
|
|
dc.description.abstract |
První část mé diplomové práce zahrnuje základní terminologii cestovního ruchu, stav incomingu v České republice a v oblasti Baťova kanálu. Dále poukazuje na současné globální trendy a specifika marketingu cestovního ruchu, jejichž znalost je nutná pro projektování v cestovním ruchu. Projekt vychází z analýzy lokalizačních, realizačních a selektivních předpokladů cestovního ruchu, vnitřních a vnějších podmínek a SWOT analýzy oblasti Baťova kanálu se zaměřením na incomingový cestovní ruch. V závěru je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
94 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1119423 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Baťův kanál
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
příjezdový cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
Bata canal
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
incoming tourism
|
en |
dc.title |
Projekt podpory incomingového cestovního ruchu v oblasti Baťova kanálu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Support of Incoming Tourism in the Bata Canal's Area |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hřibek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The first part of my diploma paper includes the basic terminology of tourism, state of inco-ming in the Czech republic and in the Bata canal's area. It refers to the current global trends and the marketing specifics of tourism, whose knowledge is necessary for projecting in tourism. The project is based on the analysis of the localisation, realisation and selective pre-requisities of tourism, of the inner and outer conditions and SWOT analysis of the Bata canal's area with a view to incoming tourism. In conclusion the project is subjected to cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3956
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account