Teoretická část: Corporate Design v mlékárenském odvětví Praktická část: Corporate Design Mlékárny Valašské Meziříčí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Teoretická část: Corporate Design v mlékárenském odvětví Praktická část: Corporate Design Mlékárny Valašské Meziříčí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Illík, Rostislav
dc.contributor.author Klein, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-16T23:07:25Z
dc.date.available 2010-07-16T23:07:25Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6881
dc.description.abstract Práce se zabývá termíny Corporate identity, Corporate design a jejich použití. Konkrétneji pak jejich aplikací v mlékárenském odvetví v CR a zahranicí. Prináší také pohled na soucasné trendy v obalovém designu mlékárenských produktu a jejich strucný prehled. V praktické cásti se zameruje na Corporate design jednotlivých mlékáren. cs
dc.format 42 cs
dc.format.extent 2576125 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Corporate identity cs
dc.subject Corporate design cs
dc.subject grafický manuál cs
dc.subject logo cs
dc.subject obalový design cs
dc.subject mlékárny cs
dc.subject Corporate identity en
dc.subject Corporate design en
dc.subject grafický manual en
dc.subject logo en
dc.subject packaging en
dc.subject dairies en
dc.title Teoretická část: Corporate Design v mlékárenském odvětví Praktická část: Corporate Design Mlékárny Valašské Meziříčí cs
dc.title.alternative Theoretical part: Corporate Design of milk producers. Practical part: Corporate Design of milk producer in Valašské Meziříčí en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Houf, Václav
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.description.abstract-translated The work deals with the terms Corporate identity, Corporate design and theirs application. Mainly focused on application in dairy industry in Czech republic and abroad. Reasearch of the contemporary tendecies in packanging of dairy products and short summary of them. Practical part is focused on individual Corporate design's dairies producers. en
dc.description.department Ústav reklamní fotografie a grafiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/129 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 9294
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
klein_2008_bp.pdf 2.456Mb PDF View/Open
klein_2008_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
klein_2008_op.doc 26Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account