dc.contributor.advisor |
Loukili, Amina
|
|
dc.contributor.author |
Kýr, Kamil
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T22:59:17Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T22:59:17Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6870
|
|
dc.description.abstract |
Sociální sítě se staly během svého krátkého a bouřlivého vývoje něčím naprosto přirozeným v lidském životě. Stejně jako jakékoliv jiné oblasti lidského konání, i sociální sítě nabízejí mnoho možností generování velkých zisků. Tento fakt vede vývojáře vytvářet naprosto nové niky, které by byly schopné zaujmout pozornost a interagovat s lidmi. Tato práce nabízí kom-plexní přehled prostředí sociálních sítí, jejich historii, podstatné definice a zasazení do kontex-tu. Dále nastiňuje marketingové strategie, které je nutné využít k provozování úspěšného pod-nikání v rámci sociálních sítí. Na základě teoretických znalostí je pak v teoretické části pre-zentována analýza konkrétní sociální sítě - Facebook. Tato služba se podrobuje rozboru his-torie, uživatelského rozhraní a popisu součástí. Dále je pak zkoumán dosavadní vývoj a růst, účinnost. Práce se také samozřejmě snaží navrhnout možná řešení na zlepšení a předpovědět budoucí vývoj. |
cs |
dc.format |
57 |
cs |
dc.format.extent |
665964 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
sociální web
|
cs |
dc.subject |
socialní sítě
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
online komunity
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
MySpace
|
cs |
dc.subject |
social web
|
en |
dc.subject |
social network sites
|
en |
dc.subject |
social networking
|
en |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
online communities
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
MySpace
|
en |
dc.title |
Social networking a jeho využití v marketingu |
cs |
dc.title.alternative |
Social networking and marketing |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2008-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Social network sites has become very familiar activity among people all over the world. As anything in human's life, social network sites offer many possibilities to make a business and they have become a real competing environment. This fact leads developers to make new in-teractive niches to attract people's attention. This work gives a complex overview of the envi-ronment of social network sites and describes the definitions, the history, gives the contextua-lization and outlines the essential marketing strategies that are needed in order to make a successful business. On the theoretical grounds, this work continues with an analysis of the very particular social network site - Facebook. There is examined the history, interface and marketing opportunities. It also evaluates actual progress, growth, efficiency and tries to sug-gest improvements that could be useful to follow in the future. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
9930
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|