Uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi
Show full item record
No preview available
Title:
|
Uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi |
Author: |
Hausnerová, Edita
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi. V teoretické části jsou shrnuty soudobé odborné poznatky o dané problematice zejména s ohledem na roli televize v marketingové komunikaci, postavení a význam regionálních televizních stanic na české mediální scéně s akcentem na jejich působení v rámci celoplošného a regionálního vysílání i limitující faktory existence tohoto typu média. Praktická část je složena ze sekundárního a primárního výzkumu konkrétní regionální stanice. Marketingová situační analýza je doplněna primárními daty získanými prostřednictvím výzkumné marketingové sondy. Výstupy z výzkumu jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných skutečností je v projektové části navržen marketingový mix s akcentem na oblasti disribuce a komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6789
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7582
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account