Metody a praxe jezuitského školství a jejich paralely v současné škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Samotná, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Marek, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T22:08:28Z |
|
dc.date.available |
2013-04-30T23:00:32Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6761
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na už zapomenutou část našich dějin, která se týká jezuitského řádu a jeho vlivu na vzdělanost. Zabývá se hlavně studiem a jeho podmínkami a specifiky na jezuitských gymnáziích a srovnává jejich strukturu se strukturou současné střední školy. |
cs |
dc.format |
50 s. |
cs |
dc.format.extent |
574954 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 30.04.2013 |
|
dc.subject |
Jezuité
|
cs |
dc.subject |
koleje
|
cs |
dc.subject |
třídy
|
cs |
dc.subject |
učitelé
|
cs |
dc.subject |
klasifikace
|
cs |
dc.subject |
školní řád
|
cs |
dc.subject |
vyučovací hodina
|
cs |
dc.subject |
výklad
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
trest
|
cs |
dc.subject |
přijímací řízení
|
cs |
dc.subject |
Jesuits
|
en |
dc.subject |
colleges
|
en |
dc.subject |
classes
|
en |
dc.subject |
teachers
|
en |
dc.subject |
marking
|
en |
dc.subject |
school regulations
|
en |
dc.subject |
lesson
|
en |
dc.subject |
explanation
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
punishment
|
en |
dc.subject |
entrance proceedings
|
en |
dc.title |
Metody a praxe jezuitského školství a jejich paralely v současné škole |
cs |
dc.title.alternative |
Methods and practise in Jesuit school system and their parallels in present school system |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2008-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis is focused on the already fogotten part of our history referring to the Jesuit order and its influence on education. It is mainly engaged in studying, its conditions and specifities at Jesuit grammar schools and makes an attempt to compare the structure of Jesuit grammar schools with contemporary secondary schools. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009492
|
|
dc.date.assigned |
2007-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
jezuitské koleje
|
cs |
local.subject |
jezuitská pedagogika
|
cs |
local.subject |
Jesuit colleges
|
en |
local.subject |
Jesuit education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account