Metody a praxe jezuitského školství a jejich paralely v současné škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metody a praxe jezuitského školství a jejich paralely v současné škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Samotná, Miroslava
dc.contributor.author Marek, Roman
dc.date.accessioned 2010-07-16T22:08:28Z
dc.date.available 2013-04-30T23:00:32Z
dc.date.issued 2008-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6761
dc.description.abstract Práce je zaměřena na už zapomenutou část našich dějin, která se týká jezuitského řádu a jeho vlivu na vzdělanost. Zabývá se hlavně studiem a jeho podmínkami a specifiky na jezuitských gymnáziích a srovnává jejich strukturu se strukturou současné střední školy. cs
dc.format 50 s. cs
dc.format.extent 574954 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 30.04.2013
dc.subject Jezuité cs
dc.subject koleje cs
dc.subject třídy cs
dc.subject učitelé cs
dc.subject klasifikace cs
dc.subject školní řád cs
dc.subject vyučovací hodina cs
dc.subject výklad cs
dc.subject motivace cs
dc.subject trest cs
dc.subject přijímací řízení cs
dc.subject Jesuits en
dc.subject colleges en
dc.subject classes en
dc.subject teachers en
dc.subject marking en
dc.subject school regulations en
dc.subject lesson en
dc.subject explanation en
dc.subject motivation en
dc.subject punishment en
dc.subject entrance proceedings en
dc.title Metody a praxe jezuitského školství a jejich paralely v současné škole cs
dc.title.alternative Methods and practise in Jesuit school system and their parallels in present school system en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2008-06-23
dc.description.abstract-translated My thesis is focused on the already fogotten part of our history referring to the Jesuit order and its influence on education. It is mainly engaged in studying, its conditions and specifities at Jesuit grammar schools and makes an attempt to compare the structure of Jesuit grammar schools with contemporary secondary schools. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1009492
dc.date.assigned 2007-04-30
utb.result.grade B
local.subject jezuitské koleje cs
local.subject jezuitská pedagogika cs
local.subject Jesuit colleges en
local.subject Jesuit education en


Files in this item

Files Size Format View
marek_2008_bp.pdf 561.4Kb PDF View/Open
marek_2008_vp.doc 58.22Kb Microsoft Word View/Open
marek_2008_op.doc 52.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account