Climber - dřevěná hra na procvičení jemné a hrubé motoriky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Climber - dřevěná hra na procvičení jemné a hrubé motoriky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Škarka, Pavel
dc.contributor.author Volf, Lukáš
dc.date.accessioned 2010-07-16T22:05:41Z
dc.date.available 2011-01-11T09:40:53Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6753
dc.description.abstract Cílem této práce je navrhnout hru ze dřeva a systém hry, která kromě klasické funkce hračky bude především plnit i funkci didaktické pomůcky na procvičení jemné a hrubé motoriky, pro handicapované a osoby s omezenou hybností . V teoretické části se autor věnuje analýze konkurenčních produktů na tuzemském i zahraničním trhu. Dále pak definuje cílovou skupinu a hlavní kategorie poruch hybnosti na které se hra zaměřuje. Praktická část navrhuje koncepční řešení, včetně podvariant pro více využití, jakož i vybírá nejlepší řešení pro finální podobu. Hra je jako součást celé série pomůcek řešena tak, aby bylo možné kombinovat jednotlivé prvky celé kolekce. cs
dc.format 54 s. cs
dc.format.extent 6592409 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2010
dc.subject design dřevěné hry cs
dc.subject jemná motorika cs
dc.subject hrubá motorika cs
dc.subject wooden toy design en
dc.subject soft motoric en
dc.subject primary motoric en
dc.title Climber - dřevěná hra na procvičení jemné a hrubé motoriky cs
dc.title.alternative Climber - Wooden toy for exercise in motoric skills. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pecháček, Ivan
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated The target of this work is design the wooden game and system of playing whitch besides classic toys-function includes even function of didactic aid for a training soft and primary motoric functions for handicap people and people with bounded function of exercise. Theoretical part is interest in analyses of competition products in Czech and foreing markets. Further this work define target coupple and define the main category of people with bounded functions. Practical part porpose to variations of concept including other variations of extensions as well as chose the best solution for final product. The game is only part of completely collection and this is design for cooperation with all colection. en
dc.description.department Ústav produktového designu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/186 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP *
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Průmyslový design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Industrial Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 10083
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
volf_2008_dp.pdfBlocked 6.287Mb PDF View/Open
volf_2008_vp.doc 67Kb Microsoft Word View/Open
volf_2008_op.zip 13.88Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account