Využití product placementu v ČR - ve světle nových legislativních úprav EU

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití product placementu v ČR - ve světle nových legislativních úprav EU

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Petrová, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-16T21:54:14Z
dc.date.available 2010-07-16T21:54:14Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6731
dc.description.abstract Práce se věnuje problematice nových legislativních úprav, spojených s využíváním product placementu v ČR. Teoretická část popisuje prozatimní legislativu v ČR a nová opatření, která byla přijata EU. V praktické části jsou naznačeny způsoby využívání product placementu v ČR. cs
dc.format 70 s., 4 s. příloha cs
dc.format.extent 1407672 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject product placement cs
dc.subject umisťování výrobků cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject propagace cs
dc.subject product placement en
dc.subject legislation en
dc.subject promotion en
dc.title Využití product placementu v ČR - ve světle nových legislativních úprav EU cs
dc.title.alternative Application of product placement in Czech republic - according to the latest changes of EU legislation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.description.abstract-translated This work deals with the issue of new legislative emendations that are connected with usage of product placement in the Czech Republic. It describes current legislation in Czech Republic and new provisions that were accepted by EU. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7483
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
petrová_2008_bp.pdfBlocked 1.342Mb PDF View/Open
petrová_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
petrová_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account