dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Strnad, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T21:41:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T21:41:19Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6700
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je stanovení komunikační strategie pro neziskovou organizaci Horizont, spadající pod Centrum sociálních služeb ve Zlíně. Na začátku je pro-vedena obecná analýza možností a vhodných způsobů komunikace neziskových organizací, poté audit aktuálního stavu v dané organizaci, a projektová část se zabývá návrhem komu-nikačního modelu. Klíčovým prvkem je fakt, že práce byla od začátku koncipována pro aplikaci v konkrétních podmínkách CSS Horizont Zlín, a organizace do budoucna plánuje na jejím základě vytvořit obecnou komunikační platformu. |
cs |
dc.format |
65 |
cs |
dc.format.extent |
4447828 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
non-profit organisation
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie pro CSS Horizont Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy for CSS Horizont Zlín |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The primary objective of this thesis is to set up the communication strategy for the non-profit organisation Horizont, which comes under the competence of the Centre for Social Services in Zlín. In the first part of the thesis, the general analysis of possibilities and sui-table communication vehicles is carried out, then the audit of actual state of communicati-on in given organisation and finally the project part specifies the proposed communication model. The key theme is that the thesis was conceived for the application in real conditions from the very beginning, and CSS Horizont will use it in the future as a basis for creation of their general communication platform. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7614
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
E |
|