Komunikační strategie pro CSS Horizont Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro CSS Horizont Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Strnad, Zdeněk
dc.date.accessioned 2010-07-16T21:41:19Z
dc.date.available 2010-07-16T21:41:19Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6700
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je stanovení komunikační strategie pro neziskovou organizaci Horizont, spadající pod Centrum sociálních služeb ve Zlíně. Na začátku je pro-vedena obecná analýza možností a vhodných způsobů komunikace neziskových organizací, poté audit aktuálního stavu v dané organizaci, a projektová část se zabývá návrhem komu-nikačního modelu. Klíčovým prvkem je fakt, že práce byla od začátku koncipována pro aplikaci v konkrétních podmínkách CSS Horizont Zlín, a organizace do budoucna plánuje na jejím základě vytvořit obecnou komunikační platformu. cs
dc.format 65 cs
dc.format.extent 4447828 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Komunikace cs
dc.subject média cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject služby cs
dc.subject Communication en
dc.subject media en
dc.subject non-profit organisation en
dc.subject services en
dc.title Komunikační strategie pro CSS Horizont Zlín cs
dc.title.alternative Communication strategy for CSS Horizont Zlín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated The primary objective of this thesis is to set up the communication strategy for the non-profit organisation Horizont, which comes under the competence of the Centre for Social Services in Zlín. In the first part of the thesis, the general analysis of possibilities and sui-table communication vehicles is carried out, then the audit of actual state of communicati-on in given organisation and finally the project part specifies the proposed communication model. The key theme is that the thesis was conceived for the application in real conditions from the very beginning, and CSS Horizont will use it in the future as a basis for creation of their general communication platform. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7614
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
strnad_2008_dp.pdfBlocked 4.241Mb PDF View/Open
strnad_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
strnad_2008_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account